محمدرضا فروتن به عنوان اولین بازیگر سریال مانکن معرفی شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/28
محمدرضا فروتن به عنوان اولین بازیگر سریال مانکن معرفی شدطبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری ایران قرار است سریال مانکن به زودی به مرحله تولید برسد. این سریال قرار است در شبکه نمایش خانگی توزیع و پخش شود. در سال های اخیر کارگردانان زیادی به ساخت سریال های شبکه نمایش خانگی روی آورده اند و ستاره های مشهوری در این سریال ها به ایفای نقش می پردازند. یکی از عوامل ترغیب کارگردانان به ساخت سریال های نمایش خانگی استقبال گسترده مخاطبان است. هنوز زمان دقیقی درباره زمان دخش سریال مانکن عنوان نشده است. این سریال در حال حاضر در مرحله تولید بازیگر است. سریال مانکن در 26 قسمت تولید خواهد شد.

داستان سریال مانکن


در خلاصه داستان سریال مانکن این گونه عنوان شده است: همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخفی داشته اند که این دشمنان روزی خود را نشان خواهند داد.

بازیگران سریال مانکن


این سریال که هنوز وارد مرحله پیش تولید شده به تازگی نام محمدرضا فروتن را به عنوان اولین بازیگر آن منتشر کرده است. فروتن از بازیگران نام آشنا و سوپراستار سینمای ایرانی است که در فیلم های ماندگار زیادی از جمله دو زن»، «قرمز»، «زیر پوست شهر» و «شب یلدا» بازی کرده است. سریال مانکن اولین تجربه محمدرضا فروتن در شبکه نمایش خانگی است.
هنوز نامی از سایر بازیگران سریال منتشر نشده و در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

تهیه کننده و کارگردان سریال مانکن


سریال به تهیه کنندگی ایرج محمدی ساخته می شود. کارگردان این سریال نیز کارگردان مشهور ایرانی حسین سهیلی زاده است که سریال های موفقی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است و می توان گفت همه فیلم های ساخته شده توسط این کارگردان جزو پرمخاطب ترین سریال های تلویزیونی بوده است. از جمله سریال های دلنوازان، فاصله ها، آوای باران و پریا. با توجه به کارنامه موفق حسین سهیلی زاده انتظار می رود سریال مانکن نیز از داستان جذابی برخوردار باشد و جزو سریال های موفق سال جدید باشد.
advertising