پارک کوهستان زیباترین پارک کرمانشاه

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/08/07
پارک کوهستان زیباترین پارک کرمانشاهدر این نقطه شهر که کوه طاق بستان استوار ایستاده است، مجموعه ای تفریحی نیز در کوهپایه ها ایجاد شده است. این مجموعه که پارک کوهستان نام گرفته، پیوند دهنده کوه با شهر است و از فراز آن می توان به تماشای شهر نشست. این پارک به علت امکانات تفریحی و آثار تاریخی یکی از پر بازدیدترین مناطق کرمانشاه محسوب می ‌شود.
پارک کوهستان زیباترین پارک کرمانشاه
کمی پایین تر از پارک کوهستان به پارک های شرقی و غربی طاق بستان می رسیم. این پارک های بسیار زیبا و بزرگ (که ده ها هکتار وسعت دارند) به صورت کمربندی سبز تمام شمال شهر را در بر گرفته اند و فضایی مناسب و زیبا برای گردش و تفریح محسوب میشوند.پارک کوهستان بام کرمانشاه نیز هست.

کامل کننده این مجموعه از پارک ها، پارک شادی است که مکانی فرح بخش برای کودکان و والدین است که با امکانات خوبی ایجاد شده است.

پارک شرقی که در شرق آثار تاریخی و کوه طاق بستان قرار گرفته در گذشته باغ پسته بوده که متاسفانه تعداد کمی از آنها به جا مانده است. زیبایی این پارک دریاچه مصنوعی و جاده کوهستانی آن است. درکتار پارک شرقی بازار سفال کرمانشاه قرار دارد. همچنین امامزاده ابراهیم که اخیرا بازسازی شده، در نزدیکی این مکان مورد توجه گردشگران است.

جمعه بازار کرمانشاه نیز در این پارک برگزار میشود. پارک غربی طاق بستان نیز مسافر پذیرترین پارک در کرمانشاه است و دارای کمپینگ خانوادگی بزرگ برای مسافرین می باشد.
advertising