شهربازی یونیورسال استودیو سنگاپور هیجان انگیزترین شهربازی آسیا

گردشگریمکان های تفریحی

- 98/08/05
شهربازی یونیورسال استودیو سنگاپور هیجان انگیزترین شهربازی آسیاسنگاپور کشوری مدرن آسیایی است که در سال های اخیر به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری برای مسافران شده است. نام این سرزمین در زبان سانسکریت به معنای شهر شیر است. به همین دلیل یک مجسمه شیر در پارک مرلیون قرار گفته است تا این مفهوم را به جهانیان برساند. می توان با جرات سنگاپور را یکی از برترین نقاط گردشگری در آسیا عنوان کرد. ما در این مطلب می خواهیم درباره پارک موضوعی یونیورسال استودیوی سنگاپور صحبت کنیم. این پارک موضوعی یکی از محبوب ترین شهربازی هایی است که در جهان وجود دارد و در آن حدود ۲۲ بازی خارق العاده وجود دارد که می توانید لحظات به یادماندنی را در آن برای خودتان به ارمغان بیاورید؛ در ادامه همراه با ما باشید.
شهربازی یونیورسال استودیو سنگاپور هیجان انگیزترین شهربازی آسیا
همانطور که در بالا گفتیم شهربازی یونیورسای استودیوی سنگاپور از بهترین پارک های موضوعی است که در دنیا وجود دارد که می تواند برای شما سفری هیجان انگیز را فراهم بیاورد به طوری که شما زمان ورودتان به پارک را فراموش خواهید کرد و اما اگر ساعت را از شما بپرسند، گمان می کنید تنها چند ساعتی از ورود شما گذشته است! در پارک یونیورسای استودیو سنگاپور می توانید از نزدیک با شخصیت های کارتونی محبوب خود عکس هایی به یادگار بگیرد و همچنین می توانید جشن تولد و یا عروسی خود را هم در این مجموعه تفریحی برگزار کنید. امکانات رفاهی که در این پارک وجود دارد در سطح بسیار بالایی قرار دارد و همین خود یکی از دلایلی است که سالانه عده زیادی از مسافران این مقصد هنگام سفر به سنگاپور به این پارک موضوعی هم می روند.

تفریحات این شهربازی آسیایی به 7 بخش تفریحی مختلف تقسیم می شوند که هر قسمت بر پایه فیلم ها و شخصیت های مشهور سینمایی ساخته شده اند. این بخش ها عبارت اند از:
هالیوود | نیویورک | شهر علمی تخیلی | مصر باستان | دنیای گمشده | شهر خیلی خیلی دور | جزیره ماداگاسکار

یکی از بخش های جالبی که در پارک یونیورسال استودیو سنگاپور وجود دارد آن است که در هر بخش این مجموعه بازی های هیجان انگیز و با شکل های متفاوتی روبرو خواهید شد و همچنین رستوران ها و فروشگاه هایی مجزا خواهید دید. زمانی که در این پارک در حال راه رفتن هستید مشاهده خواهید کرد که هر بخش از شهربازی یونیورسای سنگاپور انگار شهری جدید است و دنیایی از هیجان و سرگرمی را برایتان فراهم می آورد. در این مجموعه تفریحی، شخصیت های معروف کارتون ها و فیلم ها پا به زندگی واقعی گذاشته اند و کودکان شما می توانند از نزدیک با آن ها ملاقات کنند. تماشای کنسرت ها و اجراهای خیابانی از دیگر تفریحات پرطرفدار هر بخش است که در اختیار تمام بازدیدکننده ها قرار دارد.

یکی از هیجان انگیزترین بازی هایی که در شهربازی یونیورسال استودیوی سنگاپور می توانید از آن استفاده کنید مرتفع ترین ترن هایی دوقلوی جهان است که بر اساس سریال تخیلی ناوبر فضایی گالاکتیا نیز ساخته شده است. علاوه بر این یک قلعه سرزمین شرک و اجرای موزیکال غول ها هم می توانند از دیگر جاذبه های فراموش نشدنی باشند که در این شهربازی وجود دارند. جالب است بدانید که حدود 30 رستوران در گوشه و کنار این پارک موضوعی وجود دارد و بیش از 20 فروشگاه و مغازه در یونیورسال استودیوی سنگاپور به چشم می خورد.

تفریحات ممکن در شهربازی یونیورسال استودیوی سنگاپور



1. شتاب دهنده


سفر به فضا با سرعت نور! قطعا یکی از هیجان انگیزترین تفریجاتی که می توانید در شهربازی یونیورسال سنگاپور تجربه کنید سوار شدن در کابین های دایره ای شکل است که با سرعت حیرت آوری که دارد چرخشی بالایی را تجربه کنید.
توجه داشته باشید که برای استفاده از این وسیله بازی محدودیت قدی وجود دارد و افراد باید قدشان بالاتر از 122 سانتی متر باشد، همچنین توجه داشته باشید که این بازی تنها برای بزرگسالان امکان پذیر است.

2. نبرد نهایی 3 بعدی


دیگر بازی هیجان انگیز و نفس گیری که در شهربازی نیورسال استودیوی سنگاپور وجود دارد، نبردنهایی 3 بعدی است. در این نبرد در میان شهر می گردید، از تونل های مترو عبور می کنید و از پشت بامی به پشت بامی دیگر خواهید پرید.

3. دنیای گمشده


برای تجربه ی هیجان بیشتر می توانید به سمت دنیای گمشده در این پارک بروید. دنیای گمشده قطعا یکی از بهترین انتخاب های شما به شمار می رود. ورود به این بخش از یونیورسال استودیوی سنگاپور، یعنی رویارویی با دایناسورهایی از میلیون ها سال پیش و ماجراجویی در دنیای ژوراسیک!
توجه داشته باشید که حداقل قد لازم برای نشستن در این بازی ۱۰۲ سانتی متر است. کودکان ۱۰۲ تا ۱۲۰ سانتی متر حتما باید به همراه بزرگ تر خود باشند. همچنین افراد مستعد سرگیجه و حرکت زدگی مجاز به استفاده از این بازی نیستند.

4. ترن دوتایی جنگ فضایی


برای این که بتوانید یکی از هیجان انگیزترین و ترسناک ترین تفریحات تجربه کنید پیشنهاد می کنیم که ترن دوتایی جنگ فضایی را سوار شوید. هنگام سوار شدن بر روی این ترن هوایی با سرعت ماورایی که دارا می باشد می توایند تجربه منحصر به فردی را برای خودتابه وجود بیاورید.
توجه داشته باشید که برای استفاده از این ترن دوتایی باید قدتان بالای 125 سانتی متر باشد. همچنین برای امنیت جان افراد، شاخص های خاصی در نظر گرفته می شود و برای استفاده محدودیت های وزنی و حجمی وجود دارد.

5. شهر خیلی خیلی دور


شهر خیلی خیلی دور یکی دیگر از بخش های جذابی است که در پارک یونیورسال استودیور سنگاپور وجود دارد و همراه با پری قصه های می توانید از خانه شرک و بخش هایی از زندگی مردم پولدار این منقطه دیدن کنید.

6. مصر باستان


بازدید از اهرام مصر یکی از آرزوهایی است که هر فرد گردشگردی می تواند باشد، از همین رو در بهترین پارک موضوعی جهان که شهربازی یونیورسال استودیوی سنگاپور باشد، بخش هایی از سرزمین مصر باستان طراحی شده است که می توانید ماجراجویی های بسیار جذابی را در آن تجربه کنید. در این بخش شما می توانید به ملاقات شخصیت های مصر باستان بروید و همچنین با گردش در این بخش به تاریخ هزاران ساله ی مصر بروید و از غرق جذابیت های این پارک شوید.

7. جزیره ماداگاسکار


در کسری از ثانیه خودتان را می توانید به درون جنگل های سرسبز و انبوه ماگاداسکار برسانید و همراه با الکس و ملمن و مارتی و گلوریا تجربه ی هیجان انگیزی بدست بیاورید.

تورهای گردشگری در یونیورسال استودیوی سنگاپور


برای این که بتوانید این پارک را بهتر بتوانید بشناسید و از همه ی بخش های آن بازدید کنید، تورهایی به صورت خصوصی یا VIP در آن برپا شده است که با استفاده از آن ها می توانید گشت بهتری را در این پارک داشته باشید. به این ترتیب هیچ جاذبه ای را از دست نمی دهید و هر بخش را در بهترین زمان ممکن بازدید خواهید کرد.

دسترسی به پارک یونیورسال استودیوی سنگاپور


به منظور دسترسی به پارک یونیورسال استودیو سنگاپور با توجه به این که در منطقه ی سنتوسا قرار گرفته تنها ۱۰ دقیقه از مرکز تجاری سنگاپور فاصله دارد. از همین رو به راحتی و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می توانید خود را به این پارک موضوعی جذاب برسانید. به این ترتیب امکان آن را دارید تا با استفاده از وسایلی چون اتوبوس ها، خطوط ریلی ام آر تی، تاکسی و ماشین شخصی به یونیورسال استودیو سنگاپور بروید.
advertising