پارک عشاق ایروان از مکان‌ های زیبای ارمنستان

گردشگریمکان های تفریحی

- 98/04/10
پارک عشاق ایروان از مکان‌ های زیبای ارمنستان

پارک عشاق ارمنستان


یکی از پارک های زیبایی که در ایروان وجود دارد، پارک عشاق، واقع در خیابان Baghramyan باغرامیان می باشد. این پارک 2/5 هکتاری که در مرکز منطقه ی Kenton یا همان مرکز شهر واقع شده است، بین سال های 2005 تا 2008 نوسازی شده و هم اکنون مورد علاقه ی بسیاری از گردشگران می باشد. نام قدیمی این پارک Kozem Park می باشد.
پارک عشاق ایروان از مکان‌ های زیبای ارمنستان
در حال حاضر این پارک به پارک عشاق شهرت دارد، به دلیل محبوب بودن این پارک در بین زوج‌های جوان بود که قرار دیدارهای عاشقانه خود را در این پارک می‌گذاشتند. این نام زیبا و رمانتیک از سال 1995 برای پارک عشاق انتخاب شد.

اکنون پارک عشاق یکی از مکان‌های سرسبز و زیبای ارمنستان به شمار می‌رود که طراحی داخلی آن از سبک محوطه‌سازی سنتی ژاپن القا شده است. علاوه بر فضای سبز زیبای پارک عشاق یک دریاچه مصنوعی با دو جزیره در این پارک ساخته‌ شده است که در نزدیکی این دریاچه یک سالن آمفی تئاتر رو باز قرار دارد. آچاجور نام کافه‌ای است که در کنار سالن آمفی تئاتر پارک عشاق قرار دارد که باید یک روز تابستانی در این کافه خود را نهار مهمان کنید و نهایت لذت را ببرید.

آبشارهای کوچک، مجسمه‌های دیدنی، گوشه و کناره‌های خلوت و دنج از مزیت‌های پارک عشاق محسوب می‌شوند که همگان به خصوص جوانان را به سوی خود می‌کشد. اگر در شب به این پارک بروید، چیزی از زیبایی‌های آن نسبت به روز کم نمی‌شود بلکه با نورپردازی که در آن صورت گرفته زیباتر و گیراتر به نظر می‌آید.
advertising