جزیره کوشک خوزستان از قشنگترین جزایر ایران

گردشگریمکان های تفریحی

- 98/03/06
جزیره کوشک خوزستان از قشنگترین جزایر ایران

جزیره گردشگری کوشک خوزستان


جزیره کوشک، یکی از زیباترین تفرجگاه‌های کشور در استان خوزستان، شهرستان مسجد سلیمان است که در همسایگی رودخانه‌ی زیبای کارون و در پشت سد شهید عباس‌ پور (کارون 1) قرار دارد. جزیره‌ی زیبای کوشک، به دلیل قرارگیری در موقعیت جغرافیایی مناسب، برخورداری از اقلیم و آب و هوایی مطبوع، بهره‌مندی از طبیعتی چشم‌نواز در پیرامون و نیز مجاورت با رود زیبا و خروشان کارون، توانسته است امتیازی مناسب و ایده‌آل برای جذب گردشگر بدست آورد.
جزیره کوشک خوزستان از قشنگترین جزایر ایران
هر سال این منطقه‌ی تفریحی و رویایی، میزبان جمع زیادی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است. منطقه‌ی گردشگری کوشک، در واقع جزیره‌ای است فوق‌العاده زیبا از توابع شهرستان «اندیکا»، که به سرزمین کوه‌های شگفت شهرت دارد و در دل دریاچه‌ی نیلگون سد شهید عباس‌ پور قرار گرفته است. این محوطه‌ی گردشگری را به یقین می‌توان در گروه یکی از زیباترین جزایر کشور به دلیل وجود طبیعت بکر، پوشش گیاهی متنوع، چمن‌زارها، گل‌های رنگارنگ و درختان متنوع میوه قرار داد. شاید همین زیبایی و رنگارنگی طبیعت پیرامون این جزیره‌ی شگفت‌انگیز در کنار حضور آن روی دریاچه‌ی زیبا، محبوبیت آن را در بین گردشگران دوچندان ساخته است.

امکانات رفاهی جزیره کوشک


فضای جزیره کوشک ، مدرن و شهری طراحی شده و برای ماندن در آن امکانات اقامتی خوبی در نظر گرفته شده تا مشکلی برای تویست‌ها در این زمینه وجود نداشته باشد. ویلاهای کوچک و جذاب این ناحیه، با فضاهای سرسبز و پر دار و درخت، حسابی به دلتان می‌نشیند و به شما فرصت لذت بردن از منظره‌ی آبی دریاچه و قد و قامت کوه‌ها را می‌دهد. پیاده‌روها و پله‌های سنگی، تصویر دلچسبی از این سرزمین بهشتی به‌وجود آورده و قدم زدن را به یکی از لذت‌های آرامش‌بخش تبدیل کرده است.

در این نقطه‌ی جنوبی به‌هیچ‌وجه حوصله‌تان سر نمی‌رود؛ تفریح‌های مهیجی همچون کوه‌نوردی، قایق‌سواری، دوچرخه‌سواری، استفاده از زمین فوتبال و سال‌های ورزشی منتظرتان است. حسابی از امکانات جزیره لذت ببرید و یک خاطره‌‎ی فراموش نشدنی برای خودتان بسازید.

مسیر دسترسی


گردشگران برای حضور در جزیره‌ی کوشک باید از جاده‌ی شهرستان مسجد سلیمان به سمت شهرستان اندیکا حرکت کرد. پس از رسیدن به اندیکا به سمت دریاچه سد شهید عباسپور خواهند رسید که جزیره‌ی کوشک در دل آن قرار دارد.
advertising