شهربازی ویالند استانبول از پارک های برتر اروپا

گردشگریمکان های تفریحی

- 98/01/04
شهربازی ویالند استانبول از پارک های برتر اروپا

شهربازی اسفانبول استانبول


استانبول یکی از جذاب ترین شهرهای گردشگری محسوب می شود، که برای سفر به آن تمامی فصول سال می تواند بسیار مناسب باشد. در این شهر دوست داشتنی علاوه بر جاذبه های تاریخی و بنای ارزشمند، جاذبه های مدرن و هیجان انگیزی هم در سال های اخیر در این شهر ساخته شده که جذابیت آن را دوچندان کرده است.
شهربازی ویالند استانبول از پارک های برتر اروپا
یکی از این جاذبه ها شهربازی ویالند استانبول است که برای یک تفریح نیم روزی بسیار جالب و هیجان انگیز است، با توجه به این که اغلب ایرانی ها هنگام سفر به استانبول بیشتر وقت خودشان را صرف خرید در مراکز خرید می کنند بهتر است تا کمی هم به سمت این جاذبه های هیجان انگیز بروند تا با تجربه های هیجان انگیزی که بدست می آورند سفری به یاد ماندنی در ذهنشان ثبت نمایند.

اگر قبلا به استانبول سفر کرده باشید، احتمالا نام بزرگترین شهربازی این شهر یعنی ویالند سابق را شنیده اید. این شهربازی در سال 2013 توسط رجب طیب اردوغان افتتاح شد و توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. اما دیری نپایید که نام این شهربازی تغییر پیدا کرد. در سال 2016، Gursoy Group که از سهامداران اصلی این تم پارک بود، سهم خود را از 50 درصد به 100 درصد افزایش داد و نام این تم پارک را از ویالند به اسفانبول تغییر داد.

مجموعه Isfanbul از یک تم پارک، هتل، مرکز خرید، آوتلت، نمایشگاه و باغ وحش تشکیل شده است. این مجموعه عظیم که در زمینی به وسعت یک میلیون متر مربع احداث شده است، توانسته است در طول این سال ها خوش بدرخشد و گردشگران بسیاری را به اینجا بکشاند.

در سال 2015، بیش از 24 میلیون نفر از این مکان بازدید کرده اند. همین موضوع باعث شد در سالیان بعد، این تم پارک جزء 10 پارک برتر قاره اروپا شناخته شود و بیش از پیش در میان گردشگران و توریست ها مطرح شود.

در این پارک اسباب تفریح و وسایل بازی فراوانی وجود دارد: Splash Coaster (ترن هوایی آبی) که ترکیبی است از آبشارهای طبیعی با لذت استفاده از ترن هوایی؛ Family Coaster (رولر کستر خانوادگی) یک تجربه لذتبخش خانوادگی؛ Rafting Ride یک ماجراجویی 700 متری در وسط یک آبشار وحشی، تونل وحشت، جت اسکی، سینما، King Kong در ارتفاع 15 متری و بولینگ و بسیاری از تفریحات دیگر که می توان در این تم پارک انجام داد.
advertising