هتل تایتانیک سیتی لوکس ترین هتل استانبول

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/10/12
هتل تایتانیک سیتی لوکس ترین هتل استانبول

هتل تایتانیک سیتی


در طراحی تایتانیک سیتی هتل به عنوان هتل شهری مدرن بیشتر کارایی برای مسافران تجاری مدنظر بوده است. تایتانیک سیتی هتل با فضای کاری مدرن و کارمندان حرفه‌ای و خدمات متفاوت در سال 2008 ساخته شده است .تایتانیک سیتی هتل در محله‌ی تقسیم واقع شده جایی که تاریخ‌ها و فرهنگ‌های مختلف در هم تنیده‌اند.میدان تقسیم خود یکی از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی استانبول به شمار می‌رود و به خاطر داشتن رستوران‌ها، مغازه‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های متعدد، یکی از مراکز شلوغ و پرطرفدار این شهر محسوب می‌شود.
هتل تایتانیک سیتی لوکس ترین هتل استانبول
هتل تایتانیک نزدیک خیابان کنگره و مراکز تجاری مختلف و همچنین بناهای دیدنی از جمله برج گالاتا، ایاصوفیه و کاخ توپ‌کاپی قرار دارد و این موقعیت مکانی، عالیست. از آنجایی که ایستگاه مترو در کنار هتل تایتانیک سیتی قرار گرفته، دسترسی به مراکز خرید با استفاده از مترو بسیار آسان است. فرودگاه بین‌المللی استانبول هم در تقریباً 20 کیلومتری هتل تایتانیک سیتی قرار دارد.

اتاق های هتل تایتانیک


از امکانات هر اتاق می‌توان به حمام اختصاصی با سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، اینترنت، مینی‌بار و چای/قهوه‌ساز اشاره کرد. همچنین تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی و گاوصندوق نیز برای هر اتاق هتل تایتانیک سیتی در نظر گرفته شده است.

مهمانان می‌توانند از استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا (با بخش ویژه‌ی بانوان)، جکوزی و حمام فنلاندی هتل تایتانیک سیتی استفاده کنند. همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی امکان استفاده از ماساژ، حمام آفتاب و خدمات زیبایی نیز وجود دارد. علاقه‌مندان به تناسب اندام نیز می‌توانند از ورزش در باشگاه بدنسازی هتل تایتانیک سیتی لذت ببرند. بوفه‌ی کنار استخر هم پذیرای مهمانان است.
advertising