جزیره تاسمانی بزرگترین و زیباترین جزیره استرالیا

گردشگریجاذبه های طبیعی

- 97/10/18
جزیره تاسمانی بزرگترین و زیباترین جزیره استرالیا

تاسمانی بزرگ ترین جزیره استرالیا


تاسمانی یکی از شگفت انگیز ترین جزیره در جنوب شرقی قاره ی اقیانوسیه است که با پوشش گیاهی و جانوری خود به یک حیات وحش فوق العاده تبدیل شده و همچنین وجود این جزیره ی دیدنی باعث شهرت این ایالت شده است.
جزیره تاسمانی بزرگترین و زیباترین جزیره استرالیا
این جزیره رویایی در قسمت جنوب شرقی استرالیا واقع گردیده که با قاره ی اقانوسیه فقط 200 کیلومتر فاصله دارد.این جزیره با طبیعت منحصر به فرد و زیبای خود توانسته به شهرت جهانی برسد و در نزد بسیاری از جهانگردان محبوب واقع شود.

جاذبه های تاسمانی


در تاسمانی همه چیز آرام است و مسافران می‌توانند از سواحل آرامش بخش، کشتی‌های غرق شده و طبیعت وحش غنی آن نهایت لذت را ببرند. این منطقه به عنوان ایالتی جزیره‌ای شناخته شده است. تاسمانی 240 کیلومتر از خشکی اصلی فاصله دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند در این شهر از غذاهای عالی، نوشیدنی‌های خوشمزه و شب‌ زنده‌داری لذت ببرند. ترکیبی حیرت انگیز از طبیعت بکر، شهرهای مدرن و میراث تاریخی، دلیل خوبی برای سفر به این ناحیه است.

حدود یک سوم طبیعت این جزیره جز میراث جهانی محسوب می گردد که تعداد مناطق حفاظت شده ی زیادی را در این مناطق خواهید دید.تاسمانی بزرگ ترین جزیره استرالیا می باشد که دارای مناطق و جاذبه های توریستی فراوانی می باشد که در این میان می توانیم به پارک ملی ناران ، شهر هوبارت ، دره هوان ، دره تامار ، بندر آرتور ، پارک ملی فریسینت ، کوه کرید و رود فرانکلین نیز اشاره کرد که از زیبا ترین مناطق این جزیره می باشند.

حیات وحش تاسمانی


در این جزیره ی منحصر به فرد گونه های جانوری نادری زندگی می کنند که در این میان می توان به شیطان تاسمانی اشاره کرد که نوعی جانور کیسه دار و جز پستانداران می باشد.این حیوان نادر کاملا گوشتخوار بوده و مزاج بسیاری تندی دارد.در زمان های دور این جانوران در قسمت های مختلف استرالیا به صورت پراکنده می زیسته اند اما امروزه شیطان تاسمانی فقط در جزیره تاسمانی پیدا می شود.
advertising