چگونه Siri را در آیفون و آیپد خود فعال و غیرفعال کنیم

علمی و تکنولوژینرم افزار

- 99/04/14
 چگونه Siri را در آیفون و آیپد خود فعال و غیرفعال کنیماگر شما یک آیفون یا آی پد داشته باشید، احتمال دارد که در برخی مواقع شما سیری به طور تصادفی فعال کرده باشید. در اینجا نحوه غیر فعال کردن سیری در دستگاه شما و نحوه فعال کردن مجدد آن را قرار داده ایم.

روشن کردن سیری در iOS 12 یا iOS 11


بر روی iPhone یا iPad خود، به منوی settings خود بروید و گزینه ‘Siri & Search’ را پیدا کنید. از اینجا، شما گزینه های زیادی برای سفارشی کردن نحوه ارتباط با Siri خواهید داشت. برای یکی، سیری به طور پیش فرض به دستور "Hey Siri" گوش می دهد، که می تواند به فعال شدن منجر شود. شما همچنین می توانید سیری را از طریق دکمه جانبی یا دکمه home غیرفعال کنید و از سیری بخواهید که با استفاده از صدای شما پاسخگو باشد. خاموش کردن سیری در حالی که تلفن شما قفل می شود نیز می تواند مفید باشد. با خاموش کردن همه اینها، فرصتی برای خاموش کردن سیری را به طور کامل ارائه خواهد داد . اگر ساعت اپل را وصل کرده اید، تنظیمات نیز در آنجا اعمال خواهد شد. در زیر این گزینه ها، گزینه های فردی برای سیری و نحوه تعامل با برنامه های خود را خواهید یافت. اگر میخواهید سیری را نگه دارید، اما فقط اجازه دهید برنامه های خاصی با آن ارتباط برقرار کنند، جای انجام آن این جا است.
 چگونه Siri را در آیفون و آیپد خود فعال و غیرفعال کنیم
شما باید "Siri & Suggestions" را به صورت جداگانه یا همه در یک بار خاموش کنید - شما متاسفانه نمی توانید آن را به صورت دسته ای انجام دهید، بنابراین اگر برنامه های زیادی دارید و فقط می خواهید سیری با برخی از آنها ارتباط برقرار کند، این میتونه کمی وقت گیر باشد. شما همچنین می خواهید سیری را در iCloud بگذارید. برای انجام این کار، تنظیمات را باز کنید، روی نمایه خود در بالای صفحه کلیک کنید، سپس iCloud را انتخاب کنید. سیری را در لیست پیدا کنید و به سادگی آن را خاموش کنید.

نحوه روشن کردن سیری در iOS 10 و قبل از آن


اگر از یک نسخه قدیمی iOS استفاده می کنید، به سادگی تنظیمات خود را وارد کنید، General را انتخاب کنید، سپس گزینه Siri را پیدا کرده و سپس آن را خاموش کنید. بسیار ساده! اگر احساس می کنید که گوشی شما کمی آرام است، می توانید Siri را دوباره فعال کنید با منوهای 'Siri & Search' و 'iCloud' یا در صورت استفاده از نسخه قبلی iOS، در منوی «Siri» . اگر سیری را در برنامه های خاصی غیر فعال کنید، می توانید به سادگی ‘Siri & Suggestions’ را در آنها تغییر دهید.
advertising