شیائومی پوستر گوشی هوشمند پلی را منتشر کرد

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/09/29
شیائومی پوستر گوشی هوشمند پلی را منتشر کردشیائومی قصد دارد ماه آینده، گوشی هوشمند پلی خود را با بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر روانه‌ی بازار کند.

شیائومی تعدادی از پوسترهای تیزر معرفی گوشی هوشمند خود با نام پلی را منتشر کرد. این شرکت چینی قرار است 24 دسامبر گوشی جدیدش را معرفی کند.

این تیزر گوشی جدید شیائومی را از رو‌به‌رو و عقب همراه با بریدگی نمایشگر قطره‌ای‌شکل در جلو و ماژول دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت در عقب نشان می‌دهد.

گوشی هوشمند پلی شبیه همان گوشی‌ای است که دیروز در TENAA دیده بودیم و تصور می‌کردیم گوشی Redmi 7 یا Redmi 7 Pro باشد. براین‌اساس، مشخصات گوشی جدید شیائومی به نمایشگر 5.84 اینچی با رزولوشن 1080 در 2280 ، پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای با فرکانس 2.3 گیگاهرتزی، باتری 3000میلی‌آمپرساعتی و دوربین‌های اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.

طبق گزارش برخی منابع، گوشی پلی شیائومی در رنگ‌های مشکی و آبی روشن و طلایی و در سه مدل روانه بازار خواهد شد: مدلی با رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی و دیگری با رم ۶گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی و درنهایت، مدلی با رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی.

اینکه گوشی پلی شیائومی گوشی مجزا از Redmi 7 است یا همان گوشی برای بازارهای دیگر است، باید منتظر ماند و دید. درهرصورت، مشتاقیم 24 دسامبر این موضوع را بفهمیم.
advertising