آنر 9X تاییدیه 3C چین را دریافت کرد

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 98/05/02
آنر 9X تاییدیه 3C چین را دریافت کردباتوجه به اینکه گوشی هوشمند آنر 9X تاییدیه‌ی 3C چین را دریافت کرده، انتظار می‌رود جدیدترین دستگاه سری ایکس آنر زودتر از فصل پاییز معرفی شود.

هر سال آنر گوشی هوشمندی از سری X معرفی و به بازار عرضه می‌‌کند. انتظار می‌رود در سال جاری دستگاه سری X آنر زودتر از موعد همیشگی رونمایی شود.

گوشی هوشمند آنر 9X به‌تازگی تاییده‌ی 3C چین را دریافت کرده است. دریافت این تأیید‌یه خبر از معرفی قریب‌الوقوع دستگاه می‌دهد. توئیت منتشرشده در مورد این دستگاه، اطلاعات زیادی در مورد مشخصات آن ارائه نمی‌دهد.
آنر 9X تاییدیه 3C چین را دریافت کرد
انتظار می‌رود گوشی هوشمند سری ایکس آنر با شارژر ۱۰ واتی و بدون پشتیبانی از فناوری شارژر سریع به بازار عرضه شود. عموما گوشی‌های هوشمند سری X آنر، پرچمداران پایین‌رده‌ی این شرکت را تشکیل می‌دهند و معمولا دستگاه‌های این سری در فصل پاییز معرفی می‌شوند. اواسط شهریور ماه، آنر 8X و آنر 8X Max با نمایشگر بزرگ و بریدگی بالای نمایشگر معرفی شدند. انتظار می‌رود آنر 9X زودتر از این تاریخ رونمایی شود.

یکی از دلایل تعجیل هواوی در معرفی و عرضه‌ی گوشی هوشمند آنر ۹ ایکس، اشباع بازار با گوشی‌های پرچم‌دار و فوق‌العاده اقتصادی ردمی و Realme است. هر دو برند، دستگاه‌هایی فوق‌العاده ارزان‌قیمت با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و نمایشگر بزرگ و البته طراحی زیبا به بازار عرضه می‌کنند.

آنر 8X با نمایشگر ۶.۵ اینچی، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی به‌همراه حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی، به‌علاوه‌ی حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی، تراشه‌ی کرین ۷۱۰ و باتری ۳۷۵۰ میلی‌آمپرساعتی به بازار معرفی شد. انتظار می‌رود آنر 9X‌ نیز با مشخصات مشابهی رونمایی شود. به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی هوشمند از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و تراشه‌ی کرین ۷۱۰ بهره ببرد. با این وجود، باتوجه به افزایش رقابت در حوزه‌ی قیمت‌گذاری گوشی‌های هوشمند برند‌های چینی، این احتمال وجود دارد که آنر دستگاه جدیدش را با مشخصاتی شگفت‌انگیز مثلا ظرفیت حافظه‌ی بالا یا تغییری در ابعاد نمایشگر معرفی کند. باید منتظر باشیم و ببینیم درنهایت دستگاه بعدی آنر به چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد شد.
advertising