گوشی vivo Z5X منتشر شد

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 98/03/06
گوشی vivo Z5X منتشر شدگوشی vivo Z5X با مشخصات ریز منتشر شد:

مشخصات گوشی vivo Z5X :


صفحه نمایش 6.53 اینچی
اسپندراگون 710
4-6-یا 8 گیگابایت رم
64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی
دوربین 3 گانه 16-8-2 مگاپیکسلی
باتری5000 میلی آمپری
گوشی vivo Z5X منتشر شد
در مدل جدید گوشی سری Z محل قرارگیری دوربین سلفی تغییر می‌کند و کیفیت آن نیز در مقایسه با نسل‌های گذشته تلفن‌های همراه سری Z شرکت vivo به طرز قابل توجهی افزایش می‌یابد. هم چنین طبق اعلام اینه شرکت چینی Z5x با باتری با ظرفیت باورنکردنی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر مجهز خواهد شد.

متاسفانه پیش بینی‌ها نشانگر قیمت تقریبا زیادی برای این گوشی خواهد بود ولی اگر تمامی مشخصات Z5x مانند باتری آن باشد به طور حتم قیمت گذاری شرکت vivo متناسب با امکانات دستگاه تولیدی خود خواهد بود. از لحاظ تاریخی نیز vivo در بین دیگر شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه هوشمند همواره دستگاه‌هایی مقرون به صرفه و با قیمت مناسب را تولید می‌کرده است. به عنوان مثال گوشی Z3x در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۳ دلار عرضه شد.

با توجه به استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ در گوشی Z3x به نظر می‌رسد دست‌اندرکاران vivo به دنبال از پردازنده‌های قدرتمند‌تری نظیر اسنپدراگون ۶۷۰ یا ۶۷۵ در گوشی Z5x استفاده کنند. سیستم عامل به کار فته است این گوشی Android Pie 9 خواهد بود. البته هیچکدام از این اطلاعات هنوز به صورت رسمی از سوی vivo تایید نشده است و برای مطمئنا شدن از مشخصات این گوشی تا زمان رونمایی رسمی باید صبر کرد.
advertising