گوشی Honor 20 همراه با دوربین قدرتمند ماکرو عرضه می شود

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 98/02/26
گوشی Honor 20 همراه با دوربین قدرتمند ماکرو عرضه می شودهواوی قصد دارد هفته آینده نسل جدید از گوشی‌های خود در سری Honor را معرفی کند. اگرچه این شرکت تاکنون اطلاعات محدودی را از این محصولات منتشر کرده است اما گزارشی که ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفت تمامی ویژگی‌ها و مشخصات فنی گوشی Honor 20 را فاش می کند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی این گزارش، گوشی Honor 20 قرار است به عنوان یک محصول بالارده روانه بازار شود. در این گزارش آمده است که Honor 20 دارای یک نمایشگر 6.26 اینچی LCD با وضوح Full HD+ یا 2160 در 1440 پیکسلی خواهد بود. همانطور که پیش از این نیز عنوان شده بود یکی از مشخصات اصلی این اسمارت فون بریدگی دایره‌ای شکل و موسوم به Punch-Hole در بالای نمایشگر آن است که سبب شده این صفحه نمایش بتواند نسبت به بسیار بالایی از پنل اصلی آن را بپوشاند.
گوشی Honor 20 همراه با دوربین قدرتمند ماکرو عرضه می شود
تراشه قدرتمند و بالارده Kirin 980 همراه با شش گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، دیگر ویژگی‌های اصلی این اسمارت فون را تشکیل می‌دهند. Honor پیش از این تایید کرده بود که این گوشی هوشمند همراه با یک سنسور اثر انگشت که در لبه کناری آن جای گرفته است عرضه می‌شود.

گوشی پیشین شرکت Honor در این سری از یک دوربین اصلی دوگانه و متشکل از دو سنسور 48 و 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد. سنسور اول به عنوان حسگر اصلی مورد استفاده قرار می‌گرفت و سنسور 16 مگاپیکسلی نیز قادر بود تصاویر با زاویه دید بالا را به ثبت برساند. اکنون این گزارش اعلام کرده است که دوربین چهارگانه گوشی Honor 20، ضمن حفظ این دو سنسور قدرتمند، به یک سنسور 2 مگاپیکسلی شناسایی عمق و همچنین یک حسگر ماکرو با وضوح 2 مگاپیکسل مجهز شده است. این سنسور ماکرو می‌تواند برای ثبت تصاویر بسیار نزدیک از اشیا و از فاصله چهار سانتی متری از آ‌ن‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. هواوی پیش از این نیز گوشی‌های پرچمدار خود را به سنسورهای ماکرو مجهز کرده بود. گوشی Mate 20 Pro به کاربران اجازه می‌داد تصاویر ماکرو را از فاصله 2 سانتی متری به ثبت برسانند.

در بخش دیگری از این گزارش جدید آمده است که هانر قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی و دیگر افکت‌های ویژه، کیفیت تصاویر ثبت شده توسط این دوربین ماکرو را ارتقا دهد. انتظار می‌رود این سنسور دو مگاپیکسلی نتواند تصاویر با کیفیتی را به ثبت برساند اما به نظر می‌رسد ترکیب اطلاعات بدست آمده از آن با خروجی سنسور 48 مگاپیکسلی و همچنین فناوری هوش مصنوعی، تصاویر پایانی قابل قبولی را فراهم کند.

باتری با ظرفیت 3750 میلی آمپر ساعت، فناوری شارژ سریع 22.5 واتی، دوربین سلفی و قدرتمند 32 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید Pie همراه با رابط کاربری MagicUI 2.1، مشخصات دیگر گوشی Honor 20 هستند که این گزارش به آن‌ها نیز اشاره کرده است. هواوی قصد دارد در تاریخ21 می (31 اردیبهشت) سری گوشی‌های بالارده و قدرتمند Honor 20 خود را معرفی کند.
advertising