سامسونگ گوشی هوشمندی با دو تاشدگی

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 98/02/03
سامسونگ گوشی هوشمندی با دو تاشدگیسامسونگ در حال توسعه‌ی گوشی هوشمندی با نمایشگر تاشدنی است که از دو جا تا می‌شود. سایز این گوشی در حالت گسترده به ۸ اینچ می‌رسد. براساس گزارش‌های منتشرشده از رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ در حال توسعه ی گوشی هوشمندی با نمایشگر تاشدنی با امکان تا شدن نمایشگر از دو جا است که در حالت گسترده ابعاد آن به حدود ۸ اینچ می‌رسد.

درحال حاضر اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی این گوشی سامسونگ به‌اشتراک گذاشته نشده است، اما به‌نظر می‌رسد براساس اخبار فاش‌شده‌، نمایشگر تاشدنی دوگانه از دو سمت به طرف داخل تا می‌شود. پیش‌تر شایعه شده بود که سامسونگ در حال توسعه‌ی گوشی هوشمند تاشدنی جدیدی است که از دو طرف به‌سمت بیرون تا می‌شود.
سامسونگ گوشی هوشمندی با دو تاشدگی
براساس آخرین گزارش‌ها، به‌نظر می‌رسد کره‌ای‌ها در حال توسعه‌ی نمایشگر تاشدنی ۱۳ اینچی دیگری هستند که با طراحی سنتی‌ گوشی‌های تاشدنی معرفی خواهد شد. هنوز مشخص نیست که نمایشگر این دستگاه قرار است از چند نقطه تا شود. همچنین مشخص نیست که نمایشگر در حالت غیرگسترده، به‌سمت بیرون تا خواهد شد یا به‌سمت داخل. اما براساس گزارش اخیر LetsGoDigital و مستندات پتنت سامسونگ، انتظار می‌رود که دستگاه یک یا دوبار قابلیت تاشدن داشته باشد. اخیرا طراحی گوشی تاشدنی بعدی سامسونگ در پتنتی رویت شد.

باتوجه به غیررسمی بودن اخباری که در مورد گوشی‌ هوشمند تاشدنی سامسونگ مطرح می‌شود، نمی‌توان به‌صورت قطعی در مورد صحت این اطلاعات اظهار نظر کرد. ممکن است برخی مشخصات مربوط‌ به دستگاه‌‌های تاشدنی با آنچه بعدا رونمایی خواهد شد، متفاوت باشد.

بلومبرگ نیز در ماه مارس اعلام کرده بود که سامسونگ درحال توسعه‌ی دو گوشی هوشمند تاشدنی است که یکی از آن‌ها طراحی سنتی گوشی‌های هوشمند تاشو را خواهد داشت و همانند گلکسی فولد دارای نمایشگر جلویی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود کره‌ای‌ها گوشی‌های هوشمند جدید خود را با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی کنند.

درنهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ قصد دارد دستگاه‌های تاشدنی جدید خود را با چه مشخصات و طراحی به بازار عرضه کند. پیش از این شیائومی با انتشار تیزروی ویدیویی از توسعه‌ی یک گوشی‌هوشمند با دو تا روی پنل خبر داده بود.
advertising