دکتر آی‌­ گپ به‌ عنوان حامی سلامت جامعه فعالیت خود را آغاز کرد

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/11/09
دکتر آی‌­ گپ به‌ عنوان حامی سلامت جامعه فعالیت خود را آغاز کردوزارت بهداشت در تازه ­‌ترین اقدام خود با همکاری پیام‌ ­رسان آی ­‌گپ، سرویسی را برای کاربران فضای مجازی فراهم کرده است تا افراد بتوانند به صورت رایگان از خدمات پزشکی بهرمند شوند و پاسخ سوال‌ های پزشکی خود را دریافت کنند. «دکتر آی ­‌گپ» یک سرویس سلامت است که تلاش دارد تا زیر نظر وزارت بهداشت و با تایید این وزارتخانه، سرویس‌ ­ها و خدمات سلامت را بصورت روزانه در اختیار عموم مردم ایران قرار دهد. خدماتی که قابل اعتماد، به ­روز و مورد تایید وزارت بهداشت است و اغلب بصورت رایگان به مردم ارائه می ­‌شود.

میثم عسگری مدیرعامل پیام ­‌رسان آی ­‌گپ «دکتر آی ­‌گپ» که به‌ عنوان حامی سلامت جامعه فعالیت خود را با همکاری وزارت بهداشت آغاز کرده است گفت: یکی از دغدغه‌­ های دائمی مردم، حفظ و ارتقای سلامت است و فعالیت در حوزه سلامت مورد علاقه تمامی فعالان مجازی و استارت‌ آپ ­‌های نوپاست. در این میان آی ­‌گپ تلاش کرد تا فعالیت خود را به سوی جامعه سلامت­ محور هدایت کند.

عسگری همچنین در رابطه با فعالیت تازه این پیام‌ رسان گفت: سرویس سلامت عمومی از طریق «دکتر آی­‌گپ» ارائه می‌ شود و مردم می‌ ­توانند بصورت رایگان عضو سرویس‌ ها شده و از خدمات سرویس استفاده کنند. محاسبه رایگان تناسب اندام و ارائه فیلم‌ ها و دستور العمل‌ های رایگان سلامتی، خطرسنجی میزان ابتلا به سرطان از طریق پرسش و پاسخ در فضای مجازی و ارائه پیش بینی ابتلا به سرطان بخشی از فعالیت‌ ­های «دکتر آی ­‌گپ» است.

هم­چنین ارائه دستورالعمل خطرسنجی وقوع سکته مغزی، تست سنجش افسردگی به‌ صورت رایگان، تست سنجش هوش، تست سنجش مزاج در طب سنتی، تست‌ های افزایش هوش و خلاقیت نوزادان، تست زیبایی و ارائه مشاوره زیبایی به‌ صورت رایگان، تست­‌ های سلامت جنسی و مسائل سلامت بلوغ نوجوانان و ارایه مشاوره از برنامه‌ های رایگان «دکتر آی ­‌گپ» است که به مردم خدمات می‌ دهد.

عسگری در پایان افزود: طی جلسات متوالی با مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مقرر شده است تا برخی از کمپین‌ های اطلاع رسانی سلامت با همکاری «دکتر آی ­‌گپ» انجام شود و «دکتر آی ­‌گپ» در مدت زمان کمپین، خدمات رایگان را به مردم ارائه کند. لازم به توضیح است که اولین برنامه «دکتر آی‌­ گپ» محاسبه شاخص توده بدنی و یا تست اضافه وزن است و مردم می‌ توانند با نصب آی‌ گپ، ضمن اندازه گیری رایگان شاخص توده بدنی، به صورت رایگان از مشاوره مشاوران توانمند تغذیه استفاده کنند.
advertising