بلیزارد بازی موبایلی Warcraft Arclight Rumble را معرفی کرد

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 01/02/11
بلیزارد بازی موبایلی Warcraft Arclight Rumble را معرفی کردبلیزارد شب گذشته با انتشار تریلر در حین برنامه استریم، بازی موبایلی Warcraft Arclight Rumble را برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS معرفی کرد.

آدام کوگلر، کارگردان ساخت بازی در جریان معرفی رسمی بازی Warcraft Arclight Rumble گفت:

این یک بازی موبایلی سریع در سبک استراتژی جمع‌آوری قهرمانان و شروران است که کمپین وسیع و گسترده‌ای در حالت PVE دارد. همچنین دارای دانجن و رِید و PVP و Co-op و هر آنچه که از یک بازی وارکرفت محصول بلیزارد انتظار دارید، خواهد بود.

از بازی‌های سبک دفاع از برج الهام گرفتیم. بازی ما در واقع یک بازی دفاع از برج نیست، بلکه بیشتر سبک حمله به برج را دارد.

بلیزارد بازی موبایلی Warcraft Arclight Rumble را معرفی کرد

مایک ایبارا، رئیس استودیو بلیزارد در جریان معرفی بازی گفت:

Warcraft Arclight Rumble تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که ما در بلیزارد همیشه در تلاش برای خلق آن هستیم.

کاملا سرگرم‌کننده است که در دراز مدت عمیق و مفید خواهد بود. بسیار مفتخریم که یک ارائه جدید و معتبر از دنیای وارکرفت را به موبایل عرضه می‌کنیم. صبر و قرار نداریم تا بازیکنان هرج و مرج لذت بخش این بازی را به شخصه تجربه کنند.


ماه گذشته بلیزارد نهمین بسته الحاقی World of Warcraft را با نام Dragonflight معرفی کرد. در میان ویژگی‌های متعدد و متنوع دراگون‌فلایت، اولین نژاد و کلاس ترکیبی WoW را معرفی خواهد کرد: Dracthyr Evokers.

این بسته الحاقی که هنوز تاریخ انتشار ندارد، در کنار نسخه کلاسیک Wrath of the Lich King معرفی شد. در اواخر سال میلادی جاری، نسخه جدید از بسته الحاقی سال ۲۰۰۸ بازی بدون هزینه اضافی برای بازیکنانی که اشتراک World of Warcraft فعال دارند، در دسترس قرار خواهد گرفت.
advertising