بررسی بازی موبایل Super Fowlst 2

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 99/04/17
بررسی بازی موبایل Super Fowlst 2بازی موبایل Super Fowlst 2 داستان یک مرغ بامزه را روایت می‌کند که نه‌تنها پرواز می‌کند، بلکه با قدرتی که دارد به جنگ شیاطین نیز می‌رود. با معرفی بازی موبایل Super Fowlst 2 همراه ما باشید.

بازی اندروید و آیفون Super Fowlst 2 ساخته‌ی استودیوی Thomas K Young شما را مانند نسخه‌ی قبل همین مجموعه یعنی Super Fowlst 1 در نقش همان مرغ دوست داشتنی نسخه‌ی اول قرار می‌دهد تا بار دیگر با ضربات سهمگین خود، شیاطین را یکی پس از دیگری نابود کنید. بازی موبایل Super Fowlst 2 گیم‌پلی دوست‌داشتنی دارد و اگر به بازی‌های آرکید علاقه داشته باشید، بازی موبایل Super Fowlst 2 می‌تواند ساعات خوشی را برای شما رقم بزند. بازی موبایل Super Fowlst 2 سیستم حرکتی ساده‌ای دارد که با هر بار لمس کردن یکی از دو طرف چپ و راست صفحه‌ی نمایشگر، کاراکتر اصلی به سمت مورد نظر، اقدام به پرش می‌کند. شما باید با ضربه زدن مداوم روی صفحه پرواز می‌کنید که مبنای اصلی بازی نیز بر پرواز کردن است. می‌توانید با پرداخت سکه، قابلیت‌های مختلفی را به‌دست آورید یا بخش‌های مختلفی از کاراکتر خود مانند سلامتی را ارتقاء دهید.

به‌عنوان مثال موجودات قرمز رنگی در مراحل بازی وجود دارند که هر چند ثانیه، به شما شلیک می‌کنند یا موجوداتی دیگر که حتما باید از جهت خاصی با آن‌ها ضربه زده شود تا نابود شوند. همچنین محیط‌های بازی از وسیله‌ها و تله‌های مختلفی تشکیل شده است ‌که باعث سخت‌تر شدن کنترل کاراکتر در هر مرحله می‌شود. به‌عنوان مثال درصورتی که به جعبه‌های بمب برخورد کنید، جعبه‌ها بعد از چند ثانیه منفجر می‌شوند و درصورتی که در اطراف آن‌ها حضور داشته باشید از میزان سلامتی شما کاسته می‌شود. هرچه به مراحل بالاتری سعود کنید، با تله‌های بیشتر و شرایط سخت‌تری در فضای مراحل روبه‌رو خواهید شد. بازی موبایل Super Fowlst 2 دارای کاراکتر‌های زیادی است که می‌توانید بعد از خریداری، از آن‌ها به‌عنوان کاراکتر اصلی استفاده کنید. بازی از سیستم ارتقا خوبی نیز بهره می‌برد که با پرداخت سکه، می‌توانید قابلیت‌های مختلفی از کاراکتر خود مانند نوار سلامتی را ارتقا دهید. همچنین با ارتقا بخشی‌هایی مانند Rocket یک قابلیت جدید در دسترس قرار می‌گیرد و کاراکتر شما هر چند ثانیه، یک موشک به سمت دشمنان خود شلیک می‌کند. بازی Super Fowlst 2 گاهی سکه‌ها را در بخش‌های مختلفی از مراحل خود پنهان می‌کند و شما باید با جست‌وجو، سکه‌ها را پیدا و در نتیجه صرف ارتقاء خود کنید؛ زیرا مراحل بازی در سطوح بالاتر، بسیار نفس‌گیر و دشوار می‌شود. بازی اندروید و آیفون Super Fowlst 2 به واسطه‌ی گیم‌پلی و موسیقی‌های جذاب خود می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.
advertising