معرفی بازی موبایل My Diggy Dog 2

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 98/08/25
معرفی بازی موبایل My Diggy Dog 2استودیو کینگ برد گیمز که قبلا بازی My Diggy Dog را ساخته بود، حالا قسمت دوم این بازی را با نام My Diggy Dog 2 عرضه کرده که ما باید ماجراجویی های مارتی را ادامه دهیم.

افرادی که با بازی My Diggy Dog خاطره دارند، می‌دانند که چقدر این بازی بامزه و دوست داشتنی است و قطعا از شنیدن خبر عرضه شدن قسمت دوم آن خیلی خوشحال شدند. بازی موبایل My Diggy Dog 2 یک بازی بسیار بامزه و زیبا است که لحظات جذابی را برای شما می‌سازد. این بازی کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۱۳۴ مگابایت دارد. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی King Bird Games ساخته شده است. این استودیو علاوه‌بر بازی ذکر شده، ساخت دو بازی دیگر به نام‌های My Diggy Dog و The Last Warrior: Heroes را هم در رزومه کاری خود دارد. لازم به ذکر است که این بازی موبایل با درجه سنی E عرضه شده است و با این درجه سنی، می‌توان گفت که بازی برای همه افراد با هر سن و سالی مناسب است.
معرفی بازی موبایل My Diggy Dog 2
یک زوج ماجراجو به نام کریستوفر و کلارا زمانی به دور دنیا سفر می‌کردند تا گنج باستانی و همچنین اسرار عالم را پیدا کنند. در طی یکی از سفرهایشان، آن‌ها با یک سگ کوچک به نام مارتی آشنا می‌شوند. از همان زمان، مارتی همیشه به همراه آن‌ها به سفر می‌رود و عاشق سفر کردن و حفاری است. زمانی‌که کلارا مشغول دنبال کردن یک شیء مرموز بود، ناپدید شد. از آنجایی که مارتی متوجه ناراحتی و دل شکستگی دوستش شده بود، تصمیم گرفت که کریستوفر کمک کند و با هم به‌دنبال کلارا بگردند. حال شما باید به این سگ و صاحب او یعنی کریستوفر کمک کنید تا از موانع مختلف عبور کنند، درگاه Heart of Space را پیدا و از آن عبور کنند تا بلکه شاید متوجه شوند که کلارا در کجا قرار دارد و چه بلایی به سر او آمده است. گیم پلی بازی اندروید My Diggy Dog 2، دو سبک حفاری و همچنین پلتفرمر را با یکدیگر ترکیب کرده است. شما در طی ماجراجویی‌های خود در این بازی، به مکان‌های خطرناک و همچنین پازل‌های چالش برانگیز برخورد می‌کنید.

شما همچنین در طی مسیر، تجهیزات مختلف و متنوع، اشیاء بی‌شمار و همچنین یک فضای بسیار بزرگ برخورد می‌کنید که باید همه نقاط آن را کشف کنید. از جمله ویژگی‌های جذاب این بازی می‌توان به ماجراجویی به مکان‌های مختلف و متنوع، یک نقشه بزرگ برای کشف و جهت‌یابی در هر طرف، مصنوعات مخفی برای جمع کردن، سیاه چاله‌های بزرگ با پازل‌ها و تله‌های بسیار زیاد، مکانیزم حفاری منحصر‌به‌فرد، مراحل اضافی هیجان‌انگیز، سیستم ارتقاء پویا و جذاب، داستان تأثیرگذار با پیچ و تاب‌های زیاد، گرافیک جذاب و چشمگیر و همچنین جزئیات بسیار زیاد که تجربه بازی را فوق‌العاده لذت‌بخش می‌کند، اشاره کرد. علاوه‌بر این، شما می‌توانید با استفاده از تبلیغاتی که در پایان هر مرحله نشان داده می‌شود، امتیازی را که از هر مرحله به دست آوردید، دو برابر کنید.

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید و اصلا لازم نیست که برای استفاده از آن، نگران اتصال اینترنت خود باشید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون My Diggy Dog 2 هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل My Diggy Dog 2 در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی خود دانلود کنید.
advertising