بسته Modernist Pack بازی Dragon Quest Builders 2 منتشر شد

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 98/05/23
بسته Modernist Pack بازی Dragon Quest Builders 2 منتشر شدبر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو و اسکوئر انیکس بسته‌ی الحاقی جدید بازی Dragon Quest Builders 2 را با نام The Modernist Pack منتشر کردند و شما می توانید در صورت نداشتن سیزن پس بازی، آن را تهیه کنید. این DLC شامل بیش از ۷۰ آیتم است که می‌توان به ساختمان‌های مدرن و مدل‌های موی‌سر و لباس جدید اشاره کرد. شما با خرید این بسته الحاقی می‌توانید در حالی که لباس‌های زیبا و مدرن به‌تن دارید، به ساخت هتل‌های مدرن نیز اقدام کنید.

علاوه‌بر این DLC، بر اساس اطلاعات دیگری که از بازی منتشر شده است، قرار است به‌زودی محتوای بیشتری نیز برای این اثر نقش آفرینی و سندباکس منتشر شود. بازی Dragon Quest Builders 2 به‌زودی پذیرای یک به‌روزرسانی رایگان خواهد بود که در آن علاوه‌بر یک‌سری بهبودها در بازی، پایانی نیز برای خط داستانی به آن اضافه خواهد شد. برای رسیدن به این پایان، بازیکنان باید بازی را به‌اتمام برسانند، یک Buildertopia را بازدید کنند، ۴۵ دستورالعمل یا Recipe را باز کنند و تمامی موارد موجود‌ در چک‌لیست جزیره‌ی Explorer’s Shores را به‌اتمام برسانند.

پس از انتشار این آپدیت تعداد فایل‌های ذخیره‌ی بازی به سه مورد افزایش خواهد یافت و همچنین بازی شامل سه Buildertopia خواهد بود که البته پس از به پایان رساندن خط داستانی آن اعمال خواهد شد. این به‌روزرسانی رایگان قرار است در تاریخ ۲۰ ماه آگوست (۲۹ مرداد ماه) در کشور ژاپن منتشر شود و هنوز خبری از تاریخ انتشار جهانی آن نیست.

Dragon Quest Builders 2 در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ در کشور ژاپن و در تیر ماه سال جاری به‌صورت جهانی برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شد و تاکنون بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.
advertising