مد Battle Royale از بازی Call of Duty Mobile معرفی شد

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 98/03/03
مد Battle Royale از بازی Call of Duty Mobile معرفی شدشرکت اکتیویژن چندی پیش به کاربران قول داده بود که یک مد جدید و مشابه با بازی‌های Battle Royale را به نسخه جدید از بازی‌های Call of Duty اضافه کند. اکنون این شرکت ساعاتی پیش جزییات مربوط به این مد که قرار است برای اولین بار در بازی Call of Duty: Mobile در دسترس قرار بگیرد را منتشر کرد.

گفته می‌شود قرار است Modern Warfare 4 عنوان نسخه امسال از بازی‌های Call of Duty باشد. اما علاقه‌مندان به این سری از بازی‌ها مطمئناً اطلاع دارند که امسال یک نسخه موبایلی از آن نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. اگرچه تاکنون از سوی شرکت سازنده جزییات کاملی از این بازی منتشر شده است و همچنین چندی پیش یک نسخه آزمایشی و بتا از آن نیز در اختیار علاقه مندان گذاشته شد، اما تا به امروز اطلاعاتی از مد Battle Royale آن در دسترس قرار نگرفته بود.

اکتیویژن اعلام کرده است که مد Battle Royale در بازی Call of Duty: Mobile شباهت زیادی به مد Blackout در بازی Black Ops 4 و مدهای مشابه در دیگر بازی‌ها دارد. قرار است در این مد کاربران در یک محیط (نقشه) محدود و بسته قرار بگیرند و تا نابودی کامل همدیگر به رقابت بپردازند. جنگ در این مد تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که تنها یکی از بازیکنان یا تیم‌ها زنده باقی بماند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی اکتیویژن، شباهت زیادی میان دو مد Battle Royale و Blackout وجود دارد اما مد جدید و حاضر در بازی Call of Duty: Mobile دارای مشخصه‌های واحد و جدیدی نیز هست. می‌توان مهم‌ترین ویژگی‌های مد جدید Battle Royale را موارد زیر دانست.

پشتیبانی از حداکثر 100 کاربر
تیم‌های متشکل از یک، دو و چهار کاربر در حال تست و ارزیابی است.
شش کلاس کاری و قابل انتخاب توسط کاربران طراحی شده است که هرکدام توانایی خاصی را به آن‌ها می‌دهد. Defender، Mechanic، Scout، Clown، Medic و Ninja نام این شش کلاس کاری هستند.
امکان احیای بازیکنان هم تیمی وجود دارد. این بازیکنان توسط یک هواپیمای باری به نقشه باز می‌گردند.
در این مد امکان اجرای بازی در دو زاویه دید اول و سوم شخص وجود دارد، اما تنظیمات مربوط به این بخش، تنها یک بار پیش از اجرای بازی قابل تعیین است.
نقشه‌های طراحی شده برای این مد از Location‌های حاضر در نسخه‌های پیشین از سری بازی‌های COD، شامل Modern Warfare، Modern Warfare 2، Black Ops و Black Ops II بهره می‌برند.
استفاده از وسایل نقلیه شامل ATV، SUV، هلیکوپتر سبک و قایق در این مد ممکن است.
با توجه به اینکه بازی Call of Duty: Mobile هم اکنون در مراحل اولیه تولید قرار دارد ممکن است شاهد حضور تغییراتی در قوانین بالا باشیم. اکتیویژن چند تصویر جدید و تهیه شده از این مد نیز منتشر کرده است که می‌توانید آن ها را در زیر مشاهده کنید.

ناشر این بازی اعلام کرده است که کاربرانی که در این مد توسط دشمنان خود کشته می‌شوند یک نشانه‌ از خود باقی می‌گذارند. دیگر هم تیمی‌ها می‌توانند با ردیابی این نشانه، نسبت به احیای او اقدام کنند. این کار کمی زمان‌گیر است و به همین دلیل می‌تواند انجام آن برای دیگر کاربران خطرناک باشد. کاربر احیا شده پس از چند دقیقه از طریق یک هواپیمای باری به نقشه باز می‌گردد.
advertising