بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته دوم فروردین 1398

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 98/01/17
بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته دوم فروردین 1398با پایان دومین هفته از فروردین‌ماه سال ۹۸، مثل روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم در این هفته، بازی بازی اندروید و آیفون Modern Defense HD معرفی شد که یک بازی سبک دفاع از قلعه با المان‌های استراتژی است. از سویی دیگر، بازی Pool Royale را برای علاقه‌مندان ورزش بیلیارد و اسنوکر معرفی کردیم.
بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته دوم فروردین 1398
اولین بازی این فهرست Modern Defense HD نام دارد که یک بازی موبایل دفاع از قلعه با المان‌های استراتژی است و توسط استودیو DKGames برای گوشی‌های اندرویدی توسعه داده شده است. بازیکنان در این بازی باید با ساخت سیستم‌های نظامی مختلف، مانع از رسیدن دشمن به پایگاه نظامی خود شوند و برای انجام این کار می‌توانند از مواردی نظیر Turret، موشک‌انداز، لیزر و موارد مشابه استفاده کنند. در بازی Modern Defense HD، تعداد ۱۰ مرحله‌ی مختلف قرار داده شده که هر مرحله حاوی ۱۵ بخش مختلف است. روند بازی به‌صورتی است که در هر بخش تعدادی دشمن برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و بازیکنان باید با استفاده از امکانات و تجهیزات خود جلوی آن‌ها را بگیرند. بازیکنان باید در نظر داشته باشند که برای هر دشمن به‌خصوص، وسیله مخصوص آن را استفاده کنند؛ برای مثال نمی‌توان در بازی، هواپیماها را با Turret یا موشک‌انداز نابود کرد و سلاحی همانند لیزر روی آن‌ها بسیار کارآمد خواهد بود. همچنین زمان‌بندی صحیح در ارتقا تجهیزات دفاعی، از دیگر نکاتی است که بازیکنان باید در زمان تجربه این بازی به آن توجه داشته باشند. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های سبک دفاع از قلعه هستید، بازی Modern Defense HD را حتما از فروشگاه پلی‌استور دانلود و تجربه کنید.

بازی اندروید و آیفون Calculator 2: The Game یک بازی پازل‌محور است که بازیکنان باید در آن معماهای ریاضی مختلفی را حل کنند. سازندگان سعی کرده‌اند تا با این بازی مخاطبان کم سن و سال خود را به درس ریاضی علاقه‌مند کنند. داستان بازی جزئیات خاصی ندارد و در آن بازیکنان در نقش کاراکتری قرار می‌گیرند که متوجه می‌شود یک ویروس به‌نام Clicky در حال نابودی کامپیوترها است. حال این کاراکتر باید با کمک دوست مجازی خود معماهای مختلفی را حل کند تا این ویروس از بین برود. نحوه‌ی بازی کردن بدین شکل است که هر معما، درنقش یک ضرب و تقسیم روی صفحه‌نمایش ماشین‌حساب، نشان داده می‌شود. بازیکنان در هر معما حرکات محدودی دارند و باید با کمک آن‌ها، معماهای بازی را حل کنند. موردی که باعث شده است Calculator 2: The Game به یک بازی چالش‌برانگیز و جذاب تبدیل شود، این است که رفته رفته معماها شکل جدیدتری به‌خود می‌گیرند و از قالب جمع و ضرب‌های ساده خارج می‌شوند. در مجموع اگر علاقه‌مند به‌بازی‌های معمایی و همچنین ریاضی هستید، بازی آیفون و اندروید Calculator 2: The Game را از دست ندهید.

بازی Pool Royale یک «اِیت بال» جذاب از استودیو Jelly Button Games است که برای تلفن‌های اندرویدی توسعه داده شده است. این بازی علاقه‌ مندان ورزش بیلیارد و اسنوکر را هدف قرار داده و به‌نوبه خود بسیار سرگرم‌کننده است. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که بازیکنان باید به‌سبک ایت‌بال تمامی توپ‌ها را درون حفره‌های میز بیلیارد قرار دهد و امتیاز کسب کند. بازی در مناطق مختلف رخ می‌دهد و بازیکنان با پیروزی در مسابقات به استاد آن منطقه تبدیل می‌شوند. هر منطقه یک باس دارد که بازیکنان باید بر آن غلبه کنند و بتوانند طبق محدودیت‌های صورت گرفته توپ‌ها را در حفره‌ها جای دهند. بازی Pool Royale دارای مراحل جذابی است که هرکسی می‌تواند از آن لذت ببرد و به‌نحوی است که هم بازیکنان تازه‌کار و هم بازیکنان حرفه‌ای را هم راضی می‌کند. همانند دیگر بازی‌های ورزش بیلیارد، در این بازی کافی است زاویه و قدرت توپ را تعیین کنید تا با انداختن توپ‌ها به درون حفره‌ها در بازی برنده شوید. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور دانلود کنید.

بازی موبایل Wonder Park Magic Rides یک بازی شهرسازی با المان‌های استراتژی است که در آن بازیکنان باید هدایت یک شهربازی را به‌عهده بگیرند. سازندگان سعی کرده‌اند تا مخاطبان کم سن‌و‌سال و نوجوان را در این بازی مورد هدف قرار دهند؛ برای مثال در بازی بخش سیرک شهربازی توسط یک میمون هدایت می‌شود. یکی از مواردی که بازی اندروید Wonder Park Magic Rides در آن موفق عمل کرده است، انیمیشن‌های بازی است که حس‌وحال یک شهربازی را به‌مخاطبان القا می‌کند. همان‌طور که گفته شد، در این بازی شما مدیر یک شهربازی هستید و باید مواردی همانند چرخ‌وفلک، قطار و موارد این‌چنینی را بسازید تا با ایجاد موارد سرگرم‌کننده بیشتر، بازدیدکنندگان بیشتری به‌شهربازی‌تان جذب کنید. با جذب مخاطب بیشتر، سطح کاربر زودتر افزایش پیدا می‌کند و روند پیشرفت بازی سرعت بیش‌تری به‌خود می‌گیرد. اگر به‌دنبال یک بازی شهرسازی با المان‌های استراتژی متفاوت برای مخاطبان کم سن‌وسال هستید، بازی آیفون و اندروید Wonder Park Magic Rides انتخاب شما خواهد بود.

آخرین بازی این هفته Endless Lake نام دارد که یک بازی رانینگ از استودیو Vivid Games است. در این بازی باید تا جایی که می‌توانید بدوید و امتیاز کسب کنید. بازی در یک دریاچه جریان دارد که کاراکتر اصلی باید با دویدن و پریدن از روی سکو‌ها، از سقوط درون دریاچه اجتناب کند. شاید در نگاه اول تصور کنید Endless Lake گیم‌پلی‌ای مشابه با دیگر بازی‌های رانینگ داشته باشد، اما سازندگان سعی کرده‌اند تا با قرار دادن بخش نوآورانه در بازی، به آن تنوع ببخشند. برای مثال در بازی پورتال‌های مختلفی وجود دارد که بعضی از آن‌ها شما را به مکان دیگری از محیط بازی منتقل می‌کند. درکنار این پورتال‌ها، پورتال‌های دیگری وجود دارند که یک یا دو کپی دیگر از کاراکتر شما را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا همزمان کنترل چند کاراکتر را به‌عهده بگیرید. مورد دیگری که Endless Lake را به‌یک بازی هیجان‌انگیز و سرگرم کننده تبدیل کرده است، موسیقی گوش‌نواز و لذت بخش بازی است. موسیقی‌های بازی به‌نحوی ساخته و تنظیم شده است که بازیکنان به‌هیچ‌وجه احساس خستگی نمی‌کنند و می‌توانند ساعت‌ها Endless Lake را تجربه کنند. اگر علاقه‌مند به‌بازی‌های رانینگ هستید، ازطریق بازی موبایل Endless Lake می‌توانید تجربه‌ای بی‌پایان و لذت بخشی را کسب کنید.
advertising