معرفی لپ تاپ ROG Zephyrus S GX701 ایسوس با نمایشگر 300 هرتزی

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 98/06/14
معرفی لپ تاپ ROG Zephyrus S GX701 ایسوس با نمایشگر 300 هرتزیایسوس در نخستین روز نمایشگاه IFA برلین، با رونمایی جدیدترین لپتاپ خانواده Zepyrus و نمایشگر ۳۰۰ هرتزی آن، نگاه‌ها را به خود خیره کرد. تایوانی‌ها از این نمایشگر به‌‌عنوان «سریع ترین پنل دنیا» نام می‌برند. لپ‌تاپ جدید ایسوس با نام ROG Zephyrus S GX701 در ماه اکتبر در دسترس کاربران خواهد بود؛ در‌حالی که ۶ لپ‌تاپ دیگر از خانواده‌ی Strix در سال ۲۰۲۰ از راه خواهند رسید. در حال حاضر هیچ‌‌گونه اطلاعاتی درباره‌ی قیمت لپ‌تاپ جدید ایسوس در دسترس نیست.

GX701 لپ‌تاپی ۱۷ اینچی با نمایشگر ۳۰۰ هرتزی است و مدل ۱۵ اینچی آن با مدل GX502 به‌فروش خواهد رسید. نرخ نوسازی ۳۰۰ هرتزی، برای گیمرها بسیار رؤیایی به‌نظر می‌رسد؛ اما باید توجه داشت که برای دستیابی به چنین نرخی باید GPU‌ بسیار قدرتمندی در اختیار داشت و در برخی از بازی‌ها، تنظیمات گرافیکی را پایین آورد. تایوانی‌ها نمایشگر ۳۰۰ هرتزی خود را با دو لپ‌تاپ ۱۵ و ۱۷ اینچی ROG Strix Scar II و پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX 2070 انویدیا به‌نمایش گذاشتند.
معرفی لپ تاپ ROG Zephyrus S GX701 ایسوس با نمایشگر 300 هرتزی
صرف‌نظر از لپ‌تاپ‌های ۳۰۰ هرتزی، ایسوس مدل‌های جدیدی از خانواده‌ی Zephyrus را با بدنه‌ی آبی براق معرفی کرد. لپ‌تاپ‌های یادشده با مدل‌های Zephyrus S GX502 و Zephyrus M GU502 و Strix G531‌ در کنار G731 طی سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۹ به‌فروش خواهند رسید؛ اما قیمت این لپ‌تاپ‌ها نیز هنوز مشخص نیست. لپ‌تاپ‌های جدید Zephyrus با گرافیک RTX 2060 یا RTX 2070 و پردازنده‌ی نسل نهمی اینتل عرضه خواهند شد و شرکت Pantone وظیفه‌ی کالیبره‌سازی نمایشگر آن‌ها را برعهده خواهد داشت.

در جدول بالا، مشخصات فنی لپ تاپ های گیمینگ جدید ایسوس آمده است.
advertising