فال این هفته پی ام سی از شنبه 1 دی 97 تا جمعه 7 دی 97

خواندنیطالع بینی

- 97/10/02
فال این هفته پی ام سی از شنبه 1 دی 97 تا جمعه 7 دی 97

فال هفتگی PMC متولدین فروردین


برای بی خوابی هایتان تا از پا نیافتاده اید فکری بکنید. پیشنهادی به شما می شود که بسیار متعجب تان خواهد کرد. برای خلاصی از موقعیتی که در آن گیر افتاده اید بهتر است به دروغ متوسل نشوید زیرا کارها بیشتر گره می خورد و فقط پشیمانی عایدتان خواهد شد. سعی کنید آرام باشید و کمی هم به سلامتی خودتان فکر کنید

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت


در مورد حادثه پیش آمده ، برای تصمیم گیری به جای عقل از دلتان کمک بگیرید و اجازه بدهید احساسات هم بخشی از زندگیتان باش. در مورد کار یا تحصیل مسئولیت های زیادی خواهید داشت، اگر بتوانید کار ها را گروهی انجام بدهید. پیشرفتتان بهتر و سریعتر خواهد بود. زندگی را آسان بگیرید تا بتوانید روزهایتان را در آرامش سپری کنید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد


سرمایه گذاری که قبلا انجام داده اید بالاخره به بار خواهد نشست و برایتان منافعی خواهد داشت. رفتن به یک سفر تفریحی می تواند بسیار لذت بخش باشد. اگر می خواهید تغییری صورت بگیرید باید قدم اول را خودتان بردارید و زود هم نا امید نشوید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر


وابستگی تان به چیزی یا شخصی برایتان مشکلاتی به بار می آورد، این طناب را از خودتان رها کنید. برای یک خرید عجله کرده اید و حالا پشیمان هستید. کاریست که شده ، با خودخوری شما هم زمان به عقب برنمی گردد. اگر بیشتر به اعضای خانواده تان توجه کنیدزندگی خانوادگیتان گرم می شود و اوضاع هم بهتر پیش می رود

فال هفتگی PMC متولدین مرداد


بزودی فعالیت هایتان بیشتر می شود. انجام مداوم یک کار تکراری باعث می شود که این روزها زود احساس خستگی کنید. هرچه زودتر خودتان را از این دور باطل بیرون بکشید. پی خوشی های کوچک بگردید تا ناگهان به یک خوشی بزرگ برسید. مطمئن باشید کاری که با نیت خیر و کمک انجام داده بودید به بار خواهد نشست . این کار باعث می شود از خودتان راضی باشید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور


برای رفتن به سفری باید به فکر اقدامات اولیه اش باشید و بعد چمدانتان را ببندید. با گفتن یک حرف صادقانه بیش از قبل از خودتان راضی و خشنود می شوید.خودخوری بیش از حد شما را از ادامه راهتان باز می دارد. گاهی لازم است خودتان را ببخشید و بپذیرید گاهی شرایط به گونه ایست که آدم به آنچه دلش می خواهد برسد دست نیافتنی ست

فال هفتگی PMC متولدین مهر


اگر برای تحقق بافتن اهداف دیگران کنارشان باشید و کمکشان کنید، بعد از رسیدن آنها به خواسته هایشان، شما هم احساس خوبی خواهید داشت. انتظار نکشید. سر خودتان را با هر چه که می شود گرم کنید تا کمتر فکر کنید. در مورد اتفاقی شانس با شما یار خواهد بود و از مهلکه ای به سلامت عبور خواهید کرد. صدقه بدهید.

فال هفتگی PMC متولدین آبان


در مورد شخصی اشتباه فکر می کنید. او همان کسی که می گوید نیست. . اهدافتان را یک بار دیگر مرور بکنید و ببینید که آیا جای درستی ایستاده اید. مشورت کردن شرط عقل است و باید از آن برای بهتر پیشرفت کردن کارهایتان استفاده کنید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر


مجبور به انجام کاری می شوید که علاقه ای برای انجام دادنش ندارید. این کار منفعت مالی خوبی برایتان خواهد داشت. برای انجام کار از یک دوست کمک خواهید خواست. او هر کمکی که از دستش بربیاد برایتان انجام می دهد. در روابط عاطفیتان با مشکلی خاص مواجه نیستید. بزودی برای گفتن حرفی بر سر دو راهی قرار می گیرید.

فال هفتگی PMC متولدین دی


کمی صبر کنید، کار یا پروژه ای که این روزها به آن مشغولید به خوبی پیش خواهد رفت و یک دوره آرامش را در زندگی تان تجربه خواهید کرد. در مورد مسئله پیش آمده فراموش نکنید که هر کس تنها مسئول اعمال و رفتار خودش است. شما هم برای آنکه بعدا پشیمان نشوید، بهتر است دیدگاهی منطقی داشته باشید و راهی درست را انتخاب کنید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن


در مورد بحثی که پیش آمده به جای گوش دادن به نظرات دیگران بهتر است به فرمان عقلتان گوش دهید. شما را به راه درست راهنمایی می کند. از تنهایی نترسید تا تصمیم درست بگیرید. احساساتتان را کنترل کنید و زود اعتماد نکنید. شخصی پشت سرتان پیش دیگران قصه هایی می بافد که به گوش شما هم می رسد. خودتان را داخل این بازی نکنید. آتش زیر خاکستری را شعله ور خواهید کرد که مهار کردنش از دست همه خارج خواهد بود. این دردسر بدی است.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند


در مورد شخصی در اطرافتان هر چقدر به خودتان بیشتر سخت بگیرید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. زیرک باشید. اشتباه گذشته را تکرار نکنید. به شخصی که سوال های نامربوط زیادی از شما می پرسد، جواب های دو پهلو بدهید تا بعدا نتواند از جواب های شما بر علیه تان سوء استفاده کند. برای خرید وقت خوبی است. بیهوده دست دست نکنید. نگران نباشید. آن بدترین اتفاقی که در ذهنتان است نخواهد افتاد. جمله ای را خواهید شنید یا خواهید خواند که در گرفتن این تصمیم مهم به شما کمک خواهد کرد
advertising