فال شبانه جمعه 16 آذر 97

خواندنیطالع بینی

- 97/09/16
فال شبانه جمعه 16 آذر 97

فال امشب متولدین فروردین


چند بار با گفتن این جمله (رها کن) و چسبیدن به چیزها و اشخاصی که فکر می کرده اید به شما تعلق دارند آنها را برای همیشه از دست داده اید نه جز اینکه راحت می شوید

فال امشب متولدین اردیبهشت


کارها را پشت گوش نیندازید.هیچ کس آینده را ندیده و نمی داند که فردایش چگونه خواهد بود، پس دست از پشت گوش انداختن کارهایتان بردارید و آنچه می خواهید انجام دهید را همین حالا انجام دهید.

فال امشب متولدین خرداد


قبل از هر کاری فکر کنید.عواقب هر کاری که انجام می دهید را در نظر بگیرید. بیشتر آدم ها اول کاری را بدون فکر انجام داده و بعدا سال ها حسرت این را می خورند که چرا این کار را کرده اند

فال امشب متولدین تیر


خیلی از ما در پذیرش اشتباهاتی که می کنیم رفتاری متعصبانه داریم و حتی اگر قلبا مطمئن باشیم که اشتباه کرده ایم نمی خواهیم قبول کنیم. این یکی از ناپسندترین عادت های ممکن است که باید تغییر آن از اولویت های اصلیتان باشد.

فال امشب متولدین مرداد


از محدوده امن خود فراتر بروید.همه ما حد و مرزهایی دور خودمان کشیده ایم که در میان آنها احساس راحتی می کنیم و حس می کنیم خطری تهدیدمان نمی کند، مثل بودن در کنار آدم هایی که مطمئن هستیم دوستمان دارند

فال امشب متولدین شهریور


در واقع ا ترس از ناشناخته ها است که ما را از انجام کارهای مختلف باز می دارد. اگر بتوانید به این ترس غلبه کنید، خواهید توانست به تمام چالش هایی که در زندگی پیش رویتان قرار می گیرند نیز غالب شوید و موفقیت های بیشتری را در زندگیتان کسب کنید.
فال شبانه جمعه 16 آذر 97

فال امشب متولدین مهر


ویژگی هایی که از عشقتان انتظار دارید را داشته باشید.بیشتر ما می توانیم لیست بلندبالایی از ویژگی هایی که از عشق زندگیمان انتظار داریم تهیه کنیم، مثل صداقت، وفاداری، مهربانی و غیره، اما اصلا به این که آیا خودمان این ویژگی ها را داریم یا خیر حتی فکر هم نمی کنیم

فال امشب متولدین آبان


دیگران را کمی بیشتر درک کنید.بیشتر وقت ها ما مشکلات دیگران را درک نمی کنیم و آنها را نادیده می گیریم. تا وقتی که خودتان را جای آنها نگذارید و گاهی حتی تا وقتی مشکلاتشان را خودتان تجربه نکنید نخواهید توانست احساس آنها را درک کنید. سعی کنید خودتان را در موقعیت هایی قرار دهید که به شما کمک می کنند احساسات و مشکلات دیگران را از نزدیک لمس کنید.

فال امشب متولدین آذر


گذشت بیشتری داشته باشید.اگر کسی کار اشتباهی کرده و به آن اقرار می کنید سعی کنید او را ببخشید. خود شما هم در گذشته اشتباه کرده اید و قطعا در آینده نیز خطاهایی خواهید داشت، اگر دیگران از بخشیدن شما امتناع کنند چه احساسی خواهید داشت؟

فال امشب متولدین دی


به حرف دیگران گوش کنید.هر کسی این حق را دارد که افکار و عقاید خود را بیان کند و شما باید یاد بگیرید که شنونده خوبی برای دیگران باشید. این کار هوش هیجانی شما را افزایش داده و کمک می کند دنیا را از دریچه چشم دیگران ببینید و درک کنید که چگونه افراد مختلف در شرایط متفاوت می توانند افکاری مختلف داشته باشند.

فال امشب متولدین بهمن


سعی کنید مهربان تر باشید.بدون آن که در برابر آنچه انجام می دهید از طرف مقابلتان انتظار جبران داشته باشید مهربان و سخاوتمند باشید. شاید خودتان متوجه این نباشید که هر کار کوچکی که برای دیگران می کنید تا چه حد می تواند در بهتر شدن این دنیا نقش داشته باشد.

فال امشب متولدین اسفند


زیبایی را تحسین کنید.در هر چیزی ذره ای از زیبایی وجود دارد و این شما هستید که باید این زیبایی ها را درک کرده و تحسین کنید. شاید دیدن زشتی ها و جنبه های منفی زندگی خیلی راحت تر باشد، اما نباید اجازه دهید این موضوع لذت بردن از زیبایی های دنیای اطرافتان را از شما بگیرد.
advertising