فال پی ام سی این هفته از شنبه 4 مرداد تا جمعه 10 مرداد

خواندنیطالع بینی

- 99/05/03
فال پی ام سی این هفته از شنبه 4 مرداد تا جمعه 10 مرداد

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


این روزها آنقدر خود را درگیر شاخ و برگها کرده‌اید که از اصل ماجرای پیش آمده دور مانده‌اید؛ اگر این روال را ادامه بدهید اوضاع روز به روز برایتان پیچیده تر می شود. قرار بوده از کسی سراغی بگیرید و احوالش را بپرسید این هفته این کار را انجام خواهید داد. مدتی است که احساس می کنید نسبت به شخصی احساس نزدیکی می کنید، این احساس را جدی بگیرید.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


در مورد کاری که فعلا قصد انجامش را ندارید با دیگران صحبت نکنید، بیهوده آنها را متوقع و نسبت به خودتان بد بین می کنید. اتفاقی خوش در شرف وقوع است، بهتر است از این جریان استقبال کنید و درخواست خود را مطرح کنید این کار زندگی را برایتان آرام و راحت تر می کند. با ترس بزرگتان روبرو شوید چون قدرت پیروزی را دارید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


دری باز خواهد شد و مالی به دستتان خواهد رسید. حواستان باشد آن را حیف و میل نکنید و به زخمتان بزنید. برای شراکت در هر زمینه ای بهتر است دست نگهدارید و یک هفته صبر کنید. آنقدر در افکارتان غرق شده‌اید که مرزهای بین رویا و واقعیت برایتان مبهم شده، واقعیت تلخ است اما اگر با آن روبرو نشوید برایتان درد سر ساز خواهد شد.

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


دریافت یک خبر می تواند تاثیر مطلوبی روی زندگی عاطفی‌تان بگذارد، حواستان باشد انتظار اطرافیان از شما بسیار بالاست، بهتر است وقت را بیهوده هدر نکنید و به پیشنهاد سفری که به شما شده جواب مثبت بدهید و برای مدتی از هیاهو دور شوید، دلتنگی بسیار این روزها بسیار کلافه‌تان کرده .

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


مقصر اصلی را در ذهنتان رها کرده و یقه دیگران را چسبیده‌اید فقط و فقط چون دلتان این طور می خواهد، تا وقتی به خودتان دروغ بگویید همین آش و همین کاسه است. در مورد مسائل کاری بهتر است از کسی کمک بخواهید و تغییری در شرایط موجود ایجاد کنید، شما استحقاق بیشتر از این‌ها را دارید برای خودتان ارزش بیشتری قایل شوید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


دوستی در حقتان محبتی می کند که نتیجه لطفی ست که قبلا در حق او کرده‌اید. به خاطر کاری که انجام نداده‌اید شما را باز خواست می کنند، به جای از کوره در رفتن و یا قهر کردن همه را دور هم جمع کرده و داستان را از زاویه دید خودتان تعریف کنید. سوء تفاهم‌ها برطرف می شوند، بهتر است مراقب انتخاب کلماتتان باشید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


چند وقتی زمان کمتری برای دیگران بگذارید و بجای آن به وضع روحی و جسمی خودتان بیشتر برسید. داشتن فکرهای خوب یک چیز و اجرا کردنشان چیز دیگری است. مد‌تهاست است که ایده جالبی در سر دارید که به بهانه های مختلف اجرای آن را به تعویق انداخته‌اید. اگر همین هفته برای اجرایش کاری نکنید بهتر است دیگر فکرش را از سرتان بیرون کنید.

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


در رابطه با مسائل عاطفی‌تان با شرایط تازه ای روبرو خواهید شد که نگرانتان می کند و ترجیح می دهید آن را تغییر بدهید، کمی به خودتان فرصت بدهید و هیچ تصمیم بدون فکری نگیرید. فرصت برای حضور در محلی که خیلی دوست داشتید بروید را از دست ندهید، یک مشکل ساده کوچک را با ندانم کاری بزرگ نکنید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


ﺍﺯ ﺗﺮﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺷﺨﺼﯽ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯿ‌ﺘﺎﻥ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩﻩ‌ﺍﯾﺪ ﻭ ﻋﻠﯽ ﺭﻏﻢ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﮐﻪ ﺗﺤﻤﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺩﻡ ﻧﻤﯽ ﺯﻧﯿﺪ، ﺍﮔﺮ ﻫﻤﯿﻦ ﺭﻭﻧﺪ ﺭﺍ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺑﺪﻫﯿﺪ ﻃﻮﻟﯽ ﻧﻤﯽ ﮐﺸﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﻭ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﻋﻤﺮﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﻠﻒ ﮐﺮﺩﻩ‌ﺍﯾﺪ. ﺗﺮﺱ ﺭﺍ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﻫﻔﺘﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﮑﻨﯿﺪ ﻭﻟﻮ ﺧﺮﯾﺪ ﯾﮏ ﺩﺳﺘﻪ ﮔﻞ. ﻣﻮﺍﻇﺐ سلامتی‌تان ﺑﺎﺷﯿﺪ.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


پیشنهاد برای انجام کاری به شما می شود جواب دادن را حداقل یک هفته عقب بیندازید اینکه او بدون شما در چه حالیست یا چه می کند حال امروز شما را بهتر نمی کند خاطره مرور نکنید. امروز اگر به فکر خودتان نباشید فردا دیر است. یک مسافر در راه است که با آمدنش حال و هوایتان عوض می شود. پنجره های دلتان را باز کنید

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


برای حضور در یک ملاقات کاری حواستان را جمع و اطلاعات لازم را مهیا کنید و آماده بروید، فرصت خوبیست آن را از دست ندهید.چیزی در وجودتان شما را به انجام کاری تشویق می کند به ندای دلتان گوش کنید و با امید به جلو قدم بردارید اخباری می شنوید که هم خوشحال و هم بسیار شگفت زده‌تان می کند.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


با تصمیم بزرگی که اخیرا گرفته‌اید، فصل تازه ای در زندگی‌تان باز شده، حواستان باشد که چطور آن را به ثمر می رسانید، در محیط کاری یا در جمعی دوستانه اشتباهات شخصی جانتان را به لبتان رسانده، برای حل این مشکل بهتر است هرچه زودتر راهی پیدا کنید، ادامه این روند شخصیت شما را هم جلوی دیگران زیر سوال می برد.
advertising