فال پی ام سی این هفته از شنبه 10 خرداد تا جمعه 16 خرداد

خواندنیطالع بینی

- 99/03/09
فال پی ام سی این هفته از شنبه 10 خرداد تا جمعه 16 خرداد

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


شما به اندازه کافی باهوش هستید اما اگر بخواهید دائما و به نحو طعنه آمیزی قابلیت های بالای هوشی‌تان را به نمایش بگذارید نتیجه خوبی عایدتان نخواهد شد اطرافیانتان مطمئنا از سلطه جویی و پرخاشگری کلامی‌تان خسته خواهند شد، اگر نمی خواهید تنها باشید بهتر است مثل گذشته با مهربانی و ملایمت رفتار کنید .

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


ممکن است افکار آرمانی‌تان مورد آزمایش و پرسش دیگران قرار بگیرد، بهتر است جواب های قانع کننده داشته باشید. شما مایلید دیگران تصمیماتشان را فقط بر اساس ارزشها و انتخابهای شخص شما اتخاذ کنند، کاری به این ندارید که در جهان واقعی پیرامونتان چه خبر است، اگر باورهایتان را تغییر نمی دهید ، اقلا روش‌تان را برای رسیدن به اهدافتان عوض کنید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


یادتان نرود که زندگی بده بستان است از هر دست که بدهید از همان دست هم می گیرید. زمانیکه دیگران به شما تکیه می کنند و خواستار حمایت و پشتیبانی شما هستند هستند به بهترین نحو مسئولیت پذیر باشید. امکان پیشرفت و ترقی در کار برایتان وجود دارد. از نظر مالی تا زمانی که از رفع کامل مشکلات مادی‌تان اطمینان حاصل نکردید دست به ولخرجی نزنید

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


از هرگونه سرمایه گذاری و ریسک که نتیجه‌اش برایتان مبهم است این هفته اکیدا خودداری کنید. بخاطر حساسیت بیش از حدتان در مورد مسئله ای دچار سو تفاهم خواهید شد. بخشش و گذشت را سرلوحه خود قرار دهید تا اعتدال به زندگی‌تان باز گردد. تا زمانی که از احساسات واقعی طرف مقابل‌تان آگاه نشده‌اید، ابراز احساسات نکنید.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


با مسائل اندکی آرام تر برخورد کنید، زخم زبان دیگران را جدی نگیرید، با فردی روبه رو خواهید شد که ایده های متعددی دارد و با شما در مورد آن‌ها صحبت خواهد کرد، با وجود آنکه ممکن است این شخص تا حدی شما را کلافه کند اما می توانید از مصاحبتتان مطالب بسیار ارزشمندی یاد بگیرید و آنها را در جهت بهبود زندگی‌تان به کار ببرید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


در مورد کار یا تحصیل افق های جدیدی پیش رویتان قرار خواهد گرفت. در کارهایتان تا حدی مخفیانه و مرموزانه عمل می کنید، بهتر است این روش را ترک کنید وگرنه نزدیکانتان را از خودتان رنجیده خاطر می کنید. مسئولیت زیادی به گردن دارید بهتر است کاری را که شروع کرده‌اید به پایان برسانید در غیر اینصورت دچار سردرگمی خواهید شد و این چیزی است که الان به آن احتیاج ندارید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


بجای دست روی دست گذاشتن و انتظار کشیدن دست بکار شوید و برنامه ریزی کنید. در مورد موضوع پیش آمده ممکن است با مانعی دشوار برخورد کنید که گذشتن از آن آسان نیست، به هیچ وجه آن را نادیده نگیرید، ممکن است با کمترین غفلت و بی توجهی سرنوشتتان تغییر کند. حواستان باشد که این هفته از افراط در هر زمینه ای خودداری کنید.

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


جای یافتن راه حلی ساده و سریع، راهی پیدا کنید تا بتواند در طولانی مدت شما را به هدف مطلوبتان برساند. تحت هیچ شرایطی از وظایف و تعهدات خود غافل نشوید. اتفاقی برایتان خواهد افتاد که به خنده تان خواهد انداخت. شجاعانه با حقیقت روبرو شوید و احساساتتان را به زبان آورید حتی در این راه با مشکلاتی مواجه شوید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


آرامش را با موسیقی به زندگی‌تان بر گردانید. کار امروز را به فردا نیندازید بدین ترتیب احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت. احساس می کنید نیاز به سکوت بیشتری دارید به همین دلیل برای مدتی از حضور در جمع‌ها کناره می گیرید تا با خود تنها باشید ممکن است اطرافیانتان شما را مردم گریز قلمداد کنند به حرف هیچکس توجه نکنید.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


احساسات قلبی‌تان با ندای عقلتان در تضاد هستند. نگران فکر دیگران در مورد خود نباشید و همان کاری را انجام دهید که فکر می کنید درست هست. به زودی حقانیت شما برای همه ثابت می شود. از شکست های گذشته خود نا امید نباشید چرا که غم و حسرت بر گذشته‌ها هیچ دردی را دوا نمی کند زندگی را به خود سخت نگیرید تا دنیا به شما سخت نگیرد.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


این روزها احساس می کنید زندگی‌تان روندی یکنواخت به خود گرفته، درنگ نکنید و همین امروز کاری جسورانه انجام دهید نتیجه آن رسیدن به هدفی تازه و مثبت خواهد بود، با عقل و دلتان در نبرد هستید قبل از آن که احساساتتان بر عقلتان غلبه کند با مروری بر گذشته تصمیمی صحیحی بگیرید. به زودی پیام یا خبری خوش دریافت خواهید کرد.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


شور و شوق عاشقی را در قلب خود حس می کنید، و دلتان می خواهد شادی‌تان را فریاد بزنید، ابر های تیره از آسمان زندگی‌تان کنار خواهد رفت و احساس رضایت را تجربه خواهید کرد. زمان آن است که همه تمام توانتان را بکار بگیرید تا به نتیجه ای دلخواه برسید. در حالی که پیشنهاد های دیگران را بررسی می کنید، نیاز های خودتان را هم مدنظر قرار دهید.
advertising