فال پی ام سی این هفته از شنبه 23 فروردین تا جمعه 29 فروردین

خواندنیطالع بینی

- 99/01/22
فال پی ام سی این هفته از شنبه 23 فروردین تا جمعه 29 فروردین

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


در مورد موضوع پیش آمده تصمیم گیری زیاد برایتان ساده نیست، شما بیشتر تمایل دارید قبل از اینکه به طور یک جانبه دست به عمل بزنید از احساسات افراد دیگر هم آگاه شوید، نسبت به خواسته و آرزوهای خودتان بی توجه نباشید همیشه نباید نظر دیگران در اولویت باشد، کمی به خودتان وقت بدهید تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


هوشیار باشید ممکن است همه چیز در ظاهر خیلی عالی به نظر بیاید اما واقعیت اینطور نیست، مدتی صبر کنید تا بفهمید طرف مقابل تان می خواهد چه بکند بعد با عقل خود و طبق برنامه هایتان پیش بروید. عشق در روز های نامساعد زندگی به دادتان خواهد رسید امیدتان را هیچ وقت از دست ندهید و درها را به روی خودتان نبندید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


درمورد مسئله ای کاری بهتر است به جزئیات فراوانی که حائز اهمیت است بیشتر توجه کنید، شما معمولا خیلی راحت مسئولیت هایتان را یکی یکی انجام داده و بعد به سراغ کار بعدی می روید، اما این روزها نمی توانید به راحتی تشخیص دهید که اولویت ها چیست، این همه بی نظمی از شما بعید است موکول کردن مسئله ای به ماه های بعد ایده خوبی نیست.

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


خودتان متوجه شده اید که هرچه زمان می گذرد مشکلات دیگری از راه می رسند، شجاع باشید و آستین هایتان را بالا زده و کاری بکنید، حتی اگر لازم است جواب رد بدهید، توجه به خواسته های دیگران امری بسیار پسندیده است به شرط این که حواستان به منافع خودتان هم باشد، دوستان شما طالب روی خوش شما هستند.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


با یک شوخی جدی برخورد نکنید! برای داشتن روی خوش باید اعصاب تان آرام باشد. با اینکه شما بالاخره توانستید در انجام کارها و تفریح تان تعادل ایجاد کنید اما باز مشکلاتی پدیدار می شوند که مجبور می شوید تلاش تان را دو چندان کنید، پیشنهادی به شما می شود که لازم است نهایت دقت را در مورد رد و قبول کردن آن به کار ببرید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


این روزها فکر می کنید که یک نفر علیه شما توطئه چینی می کند، قبل از اینکه برای دفاع کردن از ترس هایتان دلیل و شاهد بیاورید در مورد قضاوت های زودهنگام خود با احتیاط عمل کنید، شما قبلا هم این اشتباه را مرتکب شده و تاوانش را پرداخته اید. دوستی به یاری و کمک شما احتیاج دارد، بی تفاوت نباشید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


در مورد مسئله ای خانوادگی عاقل ترین کار این است که به جای ثابت کردن خودتان و نشان دادن توانایی تان در انجام کارهای که پیش از این کرده اید هر چه زودتر برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید غرور و خودپسندی شایسته شما نیست، کوشش کنید دوستی ها تجدید شود شما بهترین شخص برای میانجیگری در مورد یک دعوای خانوادگی هستید.

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


شما خیلی راحت تر می توانید با دوستان یا اعضای خانواده تان ارتباط برقرار کنید به شرط آن که به مسایل و مشکلات دیگران از زاویه دید آنها بنگرید نه از بالا، برای یک انتخاب تحت فشار قرار می گیرید و اوضاع کمی پیچیده می شود، از گفتن حقیقت نترسید اما سعی کنید همیشه جانب اعتدال را رعایت کنید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


در مورد مسئله ی خانوادگی اگر شما تنها کسی هستید که باید تصمیم نهایی را بگیرد بهتر است آمادگی لازم برای شنیدن حرف های تند دیگران را داشته باشید، فریب این خیال که می توانید همیشه تمام مردم را خوشحال کنید نخورید. در مورد یک خرید یا فروش شک و تردید به خود راه ندهید که با تردید در تله می افتید.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


شما می خواهید بدون آن که طرف مقابلتان را در جریان بگذارید وارد عمل شوید و به نگرانی های او رسیدگی و آن ها را برطرف کنید، مشکل اینجاست که حتی اگر با دقت هم به حرفهایش گوش دهید بازم هم مجبور به گرفتن تصمیمی بحرانی می شوید و او را خواهید رنجاند، بهتر است اول تصمیم خود را توضیح دهید و سپس قدم پیش بگذارید.عاقلانه رفتار کنید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


به شراکت اخیر خود فکر کنید و آن را به بهترین نحو به ثمر برسانید. ناراحتی و دلخوری اخیرتان باعث برهم خوردن دوستی هایتان می شود، بهتر است مهربان تر رفتار کنید. شما آنقدر عاقل هستید که هر حرفی را که می شنوید زود باور نکنید و عکس العمل نشان ندهید، متاسفانه این اواخر تحت تاثیر حضور شخصی در زندگی تان پشت سرهم دست به کارهای اشتباه می زنید.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


از شکست خوردن و از اینکه تلاش های تان زود به ثمر نرسد نگران هستید، در حال حاضر وقت آن نیست که کارهای که انجام داده اید را تجزیه و تحلیل کنید. در مورد مسائل کاری فعلا همان روندی را که پیش گرفته بودید را ادامه دهید. به موفقیت های خواهید رسید که فرا تر از تصورتان خواهد بود. در هنگام بروز مشکل یا مشاجره ای در ابتدا دست و پاچه گیری به سراغ تان می آید.
advertising