فال پی ام سی این هفته از شنبه 5 بهمن تا جمعه 11 بهمن

خواندنیطالع بینی

- 98/11/04
فال پی ام سی این هفته از شنبه 5 بهمن تا جمعه 11 بهمن

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


آرزویی در دل دارید که فکر می کنید رسیدن به آن بالاترین چیز در دنیاست، اگر اینطور فکر می کنید باید هرچه می توانید تلاش کنید. سعی کنید از آن دسته آدم هایی نباشید که فقط یک راه را می روند و بعد که بجایی نمی رسند سرخورده می شوند شما شخصیت مهربان و اجتماعی دارید. بزودی شانس آشنا شدن با کسی برایتان پیش می آید، او قصد آزار و اذیت شما رو ندارد.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


مجلس شادی بر پا خواهد شد، در این مجلس شرکت کنید حتی اگر علاقه ای برای حضور ندارید. شما تا کار خودتان را نکنید از موضوع دست بر نمی دارید، پشتکارتان عالی ست، آن را در راه درست تری استفاده کنید. گاهی حرف هایتان نیش دار است، شما بهتر از دیگران می دانید واقعیت از چه قرار است هر کاری می کنید یا هر حرفی می زنید مطمئن باشید که پس از آن وجدانتان راحت است.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


فردی با اراده و اهل گردش هستید، اطرافیان تان از مصاحبت با شما بسیار لذت می برند. این روزها برای بهتر شدن بازار کارتان بسیار فکر و همچنین تلاش می کنید. در مورد مسئله ای عاطفی بهتر است خود رایی را کنار بگذارید و با کسی مشورت کنید تا راه حلی برای مشکل پیش آمده به شما ارائه کند. مراقب سلامت تان باشید و ورزش کنید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


شما بسیار مورد توجه دیگران هستید، خودتان را آزار ندهید از صبر و حوصله ضرر نمی کنید. شما از خود گذشتگی نشان می دهید اما از هیچ چیز و هیچکس در زندگی تان راضی نیستید، این روزها نمی دانید چگونه با مسائل و مشکلات باید روبرو بشوید، می خواهید با کسی صلاح و مشورت کنید اما او هم دیگر حوصله گوش دادن به حرفهایتان را ندارد.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


شخصی موجب ناراحتی و پریشانی شما شده، کسی که حاضر نیست خودش را در حل این مشکل دخالت بدهد، همین امروز او را از زندگی تان پاک کنید. ضرر مالی صورت گرفته که برای جبران آن مدتی زمان لازم است، با عجله کارها را خراب تر می کنید. برای رسیدن به هدفتان زمان طولانی تری لازم است . اما می ارزد که دنبالش را بگیرید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


به تازگی درگیر مسئله و کاری ناخواسته شده اید که سودی برایتان ندارد، نفع آن در آخر سر به دیگران می رسد و زیانش در درازمدت متوجه خودتان می شود، بهتر است برای مدتی خودتان را از جریانات به وجود آمده کنار بکشید. باید بدانید که برای هر کاری اصول و قوانینی وجود دارد، بدون تهیه مقدمات نباید انتظار موفقیت داشته باشید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


بیهوده وقت خودتان را با اهمیت دادن به حرف مردم تلف نکنید، مهم این است که شما می دانید که چه می کنید و پیش وجدان خود سربلند و پیروز هستید. از گذشته دیگران درس بگیرید، دست از شک و تردید بردارید و به تصمیمی که گرفته اید مطمئن باشید. با شخصی به تازگی قهر کرده اید، اگر قصد خرید دارید خوب است اما برای فروش بهتر است دست نگه دارید.

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


با خلوص نیت عمل کنید تا به آنچه می خواهید برسید، وقتتان را بیهوده تلف نکنید و با برنامه کار کنید. ضرری کرده اید فکرش را نکنید تجربه ای که به دست آورده اید به زودی به دردتان خواهد خورد حالا با چشم بازتری به مسائل نگاه می کنید چون می دانید هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیرد. با پشتکاری که دارید به موفقیت بزرگی دست پیدا خواهید کرد.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


مدتی ست که در کارهایتان مانع ایجاد می شود و از فکر چیزی رنج می برید به زودی تمام این فکر و خیال ها پایان می یابد. از اینکه نسبت به انجام کار خود اظهار پشیمانی می کنید و دیگران هم شما را سرزنش می کنند ناراحت نشوید، غصه خوردن فایده ای ندارد جز اینکه کارها را بدتر می کند باید یک تغییر اساسی در خودتان به وجود آورید، در مورد دیگران منفی فکر نکنید.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


همیشه فقط به خودتان حق را ندهید، اقلاً فکر کنید شاید دیگران هم حق داشته باشند، راهی بیابید تا مسائل را از نگاه آنها هم ببینید، بدین ترتیب فهم رفتارشان برایتان آسان تر می شود. عجولانه تصمیم گیری نکنید به ضررتان تمام می شود. تحولی اساسی در زندگی تان به وجود خواهد آمد. شما با نیروی اراده تان ناممکن ها را ممکن می سازید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


مسافرتی برایتان پیش خواهد آمد، به این مسافرت بروید برایتان بسیار خوب است. غصه خوردن دردی را دوا نمی کند باید برنامه و هدف زندگی تان را درست تعریف کنید. کار و تلاش، برطرف کننده ناراحتی تان می شود. شما خوش قلب و مهربان هستید عصبانیت و خودخواهی شایسته شما نیست، سعی کنید بر اعصاب و رفتارتان مسلط باشید.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


خرید و فروش هر دو برایتان خوب است. به زودی به موفقیتی دست می یابید که باعث رضایت خاطرتان می شود. پولی را که در انتظارش بودید به دستتان می رسد مواظب صحبت هایتان در جمع باشید و وضع را بدتر از آنچه که هست نکنید. منتظر شنیدن خبر خوبی باشید. به تغذیه خودتان توجه ندارید ورزش عاملی مؤثر در بهبود وضعیت روحی شماست.
advertising