فال پی ام سی این هفته از شنبه 25 آبان تا جمعه 1 آذر

خواندنیطالع بینی

- 98/09/03
فال پی ام سی این هفته از شنبه 25 آبان تا جمعه 1 آذر

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


این روزها شور و هیجان زیادی در خود دارید و دلتان می خواهد کارهای جدید و پرهیجانی را تجربه کنید پس قراری با دوستانتان بگذارید تا زمانی را تفریح و سرگرمی بپردازید و انرژی تان را تخلیه کنید.احساس میکنید برای انجام کاری تحت فشار هستید و اطرافیانتان سعی دارند شما را مجبور به انجام آن بکنند پس سعی کنید قاطع نظر خود را بیان کنید و از آن ها بخواهید برای نظر شما احترام قائل شوند.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


درگیر یک رابطه ی دوستانه یا عاشقانه هستید که برای شما خستگی و تنهایی زیادی آورده است و فشار روانی زیادی بر روی شما گذاشته است. سعی کنید در این باره با شخصی مطمئن مشورت کنید واگر به این نتیجه رسیدید که این رابطه ترمیم نمی شود؛ آن را تمام کنید تا آرامش روحی شما برگردد و بتوانید مسیر زندگی تان را با آرامش طی کنید. بهتر است کیفیت غذای خود را بهبود ببخشید تا درگیر بیماری نشوید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


روزهای شلوغی در پیش دارید و برنامه ی کاری شما در این هفته بسیار پرکار است اما با کمی مدیریت و دقت می توانید به خوبی اوضاع را مدیریت کنید. به یک مهمانی خانوادگی دعوت می شوید و در آن جا با آشنایان قدیمی خود ملاقاتی دارید که برای شما سرگرم کننده است. وسیله ی نقلیه یا یکی از لوازم خانه اتان نیاز به تعمیر است که بهتر است تا اوضاع بدتر نشده است؛ به آن رسیدگی کنید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


یک پیشنهاد کاری به شما داده می شود که از قبول آن هراسان هستید و فکر می کنید نمی توانید از عهده ی آن بر بیایید. اما نگرانی و ترس شما بی مورد است زیرا در این راه تنها نیستید و افرادی هستند که در کنار شما هستند و به شما کمک خواهند کرد تا کم کم به کارتان مسلط شوید. سعی کنید احساسات را کنار بگذارید و با عقل و منطق خود پیش بروید تا این احساساتی شدن, مانع پیشرفتتان نشود.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


این روزها حسابی فکرتان درگیر است زیرا درگیر یک رابطه ی عاطفی مخرب شده اید که به روح شما آسیب زده است و آرامش فکری را از شما گرفته است. شاید بهتر باشد چند روزی از مسائل اطرافتان فاصله بگیرید تا کمی افکارتان سر و سامان بگیرد و بتوانید یک تصمیم قطعی در این باره بگیرید. برای آن که در زمینه ی تحصیلی پیشرفت کنید باید جدیت بیشتری داشته باشید و از برخی از تفریحات خود کم کنید

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


گاهی اوقات آن قدر سرتان شلوغ است که نمی دانید باید از کجا شروع کنید و چگونه برنامه ی روزانه ی خود را مدیریت کنید تا به تمام کارهایتان برسید. شاید بهتر باشد از افراد مجرب کمک بگیرید و بخشی از کارها را به عهده ی آن ها بگذارید تا کمی سرتان خلوت شود و بتوانید به درستی اوضاع را تحت کنترل در بیاورید. مشکلات مالی زیادی گریبانگیرتان شده است که باید در این لحظات بیشتر دقت کنید و مواظب حساب کتابتان باشید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


اگر مجرد هستید این روزها فرصت خوبی است که یک رابطی عاطفی را شروع کنید یا در این باره جدی تر فکر کنید و به خودتان این فرصت را بدهید که با افراد جدید آشنا شوید. در روزهای پیش رو ترجیح می دهید بیشتر سکوت کنید تا در آرامش و سکوت به کارهایتان برسید اما ممکن است برخی افراد این سکوت شما را به معنی دیگری برداشت کنند و نگرانتان شوند پس بهتر است در مورد نیازهایتان با اطرافیانتان صحبت کنید.

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


یکی از نزدیکانتان به مشکل مالی برخورده است پس اگر می توانید به او کمک کنید تا نگرانی اش موقتا تمام شود و به اون نشان دهید که در هر شرایطی پشتیبانی او هستید. مسئله ای ذهنتان را درگیر کرده است و ممکن است این موضوع آن قدر شدت پیدا کند که نتوانید بر روی کارهایتان تمرکز کنید و برنامه ی روزانه تان با مشکل روبه رو شود. بنابراین سعی کنید این مشکل را موقتا کنار بگذارید تا خطایی در کارهایتان رخ ندهد.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


این روزها سلامتی یکی از عزیزانتان با مشکل مواجه شده است و به همین دلیل نگرانی های زیادی وجودتان را در بر گرفته است اما در این شرایط, شما باید محکم باشید و سعی کنید به او انرژی بدهید تا این دوران را پشت سر بگذارد. ممکن است در محل کار یا تحصیلتان مشکلاتی اداری برایتان پیش بیاید که مجبور شوید برای پیشبرد کارهایتان زمان بیشتری صرف کنید و یا برای پر کردن یک سری فرم ها و امضا گرفتن, چند روزی درگیر شوید.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


برخی اوقات آن قدر احساساتی می شوید که نمی توانید به درستی رفتار کنید و واکنش های غیر کنترل شده ای از خود نشان می دهید که اطرافیانتان را نگران می کند پس سعی کنید در این هفته کارهایی را انجام دهید که شما را خوشحالم ی کند و می توانید به آرامش فکری شما کمک کند. به یک مهمان بزرگ دعوت شده اید که باید برای آن آماده شوید و خرید هایی را انجام دهید پس هر چه سریع تر دست به کار شوید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


در این هفته ممکن است در محیط کاری یا تحصیلی خود با شخصی بحث کنید و حرف هایی بزنید که بعدها به ضررتان تمام خواهد شد. بنابراین سعی کنید خشم خود را کنترل کنید و مواظب حرف هایی که می زنید باشید تا بعدها از حرف هایتان سو استفاده نشود. گاهی اوقات ترس هایی شما را احاطه می کند که مانع از پیشرفتتان می شود اما شما می توانید با اعتماد به نفس خود و توکل به خدا اوضاع را خیلی زود تحت کنترل در بیاورید.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


مشکلاتی برای خانواده تان پیش آمده است که فکر می کنید یکی از آشنایانتان می تواند این مشکل را حل کند پس سعی کنید این مشکل را با او در میان بگذارید تا راه حلی برایش پیدا کنید و حالتان بهتر شود.در این هفته با شخصی برخورد می کنید که شما درگیر گذشته می کند و فکر کردن به آن خاطرات باعث می شود احساس پشیمانی زیادی داشته باشید اما شما باید بتوانید گذشته را رها کنید و بر روی آینده تمرکز کنید.
advertising