فال پی ام سی این هفته از شنبه 18 آبان تا جمعه 24 آبان

خواندنیطالع بینی

- 98/08/18
فال پی ام سی این هفته از شنبه 18 آبان تا جمعه 24 آبان

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


با اینکه در زندگی شکست‎های زیادی را تجربه کرده اید، اما بدانید که صبر و توکل کلید مشکلات است و می‎توانید به آرزوهای خود برسید. یک تماس تلفنی با شما برقرار می‎شود و کار جدیدی به شما پیشنهاد می‎شود که بهتر است قبول کنید و با جان و دل مشغول آن کار شوید. با این کار یک قدم به زندگی ایده آل خود نزدیکتر خواهید شد. سعی کنید غرور و خودخواهی را کنار بگذارید و چشم طمع به داشته های دیگران نداشته باشید.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


احساس می‎کنید از هم‎‎ردیفان و دوستان و آشنایان خود عقب افتاده اید و روزگار بر وفق مرادتان نچرخیده و نمی‎چرخد. شما انسانی قابل اعتماد و توانایی هستید و از عهده هر کاری بخواهید می‎توانید برآیید. می‎توانید با تلاش مضاعف و برنامه ریزی دقیق گذشته را جبران کنید. در بین این همه گرفتاری که دارید، سعی کنید کمی هم به خودتان و علاقه مندی‎هایتان برسید. به سفری خواهید رفت و با خوشحالی برخواهید گشت.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


شخصی در اطرافتان مثل گذشته سعی می‎کند خود را به شما نزدیک کند. او گرگی است در لباس میش که می‎خواهد از شما سوء استفاده کند، به او اعتماد نکنید و تا می توانید از او فاصله بگیرید تا از کار خودش خسته شده و پا پس بکشد. مدتی است که یکی از دوستان نزدیکتان را رنجانده و ازخود دور کرده اید. سعی کنید نسبت به او حسن نیت واقعی داشته باشید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


فرد عاقل، محتاط و دوراندیشی هستید ولی به تازگی احساس می کنید روح و روانتان به هم ریخته و دوست دارید به جایی بروید که دست هیچکس به شما نرسد. بدانید که با پاک کردن صورت مسئله، هیچ مسئله ای حل نخواهد شد. سعی کنید به شریک زندگیتان که شما را جانانه دوست دارد نزدیک تر شده و با تشریک مساعی مشکلاتتان را حل کنید.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


مانند شیری قوی و مهربان هستید که با گرگ صفتان بسیاری درافتاده اید و حالا خسته و آزرده کنج عزلت گزیده اید. حواستان باشد دیگران از سادگی، پاکی و مهربانی شما سوء استفاده نکنند. گرگ ها همچنان در کمینند و در پی فرصت که داشته هایت را بگیرند و خودشان به نوایی برسند. آن ها کاری نمی‎توانند بکنند و فقط خودشان را خسته می‎کنند.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


شما انسانی مهربان و نوع دوست هستید و در میان دوستان و آشنایان با این صفت عالی شناخته می‎شوید. با این حال کارتان را جدی بگیرید و حساب و کتابتان خودتان به دست بگیرید و به هر کسی نسپارید. سعی کنید وقت و انرژی خود را بیهوده و برای هرکس صرف نکید و آن صرف دوستان واقعی خود کنید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


از کارهای گذشته خود پشیمانید و مدام خود را سرزنش می‎کنید. برخورد با مسائل و مشکلات در زندگی مهمتر از خود مشکلات است. گذشته گذشته است، پس آن را رها کنید تا بتوانید آینده تان را آن گونه که دوست دارید بسازید، البته باید سعی کنید از گذشته عبرت بگیرید و اشتباهات گذشته را تکرار نکنید.

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


انسانی خلاق و خستگی ناپذیر هستید و قابلیت ها و هنرهای زیادی دارید. سعی کنید داشته های خود مغرور نشوید و بیش از پیش آن ها را ارتقا دهید. کسانی را که در راه رسیدن به موفقیت هایتان کمکتان کرده اند را فراموش نکنید و از آن ها قدردانی کنید. شاید باز هم به آن ها نیاز داشته باشید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


بی جهت به شریک زندگیتان شک نکنید. او شما را واقعا دوست دارد و تمام تلاش خود را می کند تا در کنار شما به خوشبختی برسد. با شک و تردیدهای پی در پی این خوشبختی را از او خواهید گرفت. به او اعتماد کنید و ببینید که چطور پله های ترقی را یکی پس از دیگری پیموده و بالا خواهید رفت.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


پریشانی و غم و اندوه را از خود دور کنید و بدانید که خیلی ها حسرت زندگی شما و زندگیتان را می‎خورند. هیچ چیز در زندگیتان کم ندارید و رحمت و برکت خدا بر سر زندگیتان سایه افکنده است. شکر نعمت‎های خدا را به جا آورید و ناشکری نکنید. با شخصی که مدت ها از او بی خبر بودید ملاقاتی خواهید داشت.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


ناامیدی را از خودتان دور کنید و بدانید که انشاءالله بزودی سعادت، خوشبختی و موفقیت به استقبالتان خواهد آمد. کسانی در اطرافتان هستند که دوست دارند شکست و عدم موفقیت شما را بینند که به یاری خدا این آرزو را به گور خواهند برد. نگران و ناامید نباش و با مشورت و همراهی دوستان واقعی سعی کن پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کنی.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


با اینکه از زندگی خوب و قابل قبولی برخوردارید ولی گاهی اوقات احساس تنهایی و ناامیدی می‎کنید. کسانی دور و برتان هستند که حسرت زندگی و موقعیت شما را می‎خورند، پس قدر زندگیتان را بدانید و شکرگزار خدا باشید. با این کار دشمنان و حسودان روزگار را از میدان به در خواهید کرد و بیش از پیش موفق خواهید شد.
advertising