فال پی ام سی این هفته از شنبه 16 شهریور تا جمعه 22 شهریور

خواندنیطالع بینی

- 98/06/17
فال پی ام سی این هفته از شنبه 16 شهریور تا جمعه 22 شهریور

فال این هفته PMC متولدین فروردین:


حضور شخصی در زندگی تان اتفاق مبارکی است. خودتان را از بند فکرهای بد رها کنید تا بتوانید بخوابید. مدیتیشن را امتحان کنید. یک خرید کوچک بسیار خوشحالتان خواهد کرد. برای انجام یک کار خیر پیشقدم می‎شوید، با این کار به خودتان بیش از شخصی که به او کمک کرده‎اید لطف می‎کنید. در محیط کارتان اتفاق خوشایندی می‎افتد و کارها روی غلطک می‎افتند.

فال این هفته PMC متولدین اردیبهشت:


یک بحث و درگیری را پشت سر گذاشته‎اید اما همچنان به آن فکر و برای هزارمین بار مرورش می‎کنید، خودتان را از فکر آینده و گذشته رها کنید تا بتوانید نفسی بکشید. باجود اینکه شما خیلی تحت تاثیر دیگران قرار نمی‎گیرید، اما ظاهرا کسی هست که تلاش گسترده ای را جهت تسلط بر شما شروع کرده. حواستان باشد که بیش از پیش هشیار باشید.

فال این هفته pmc متولدین خرداد:


سعی کنید توجه‎تان را روی چیزهایی که برایتان مهمتر است متمرکز کنید و برای مسائل پیش پا افتاده زیاد وقت و انرژی صرف نکنید. سختی ها و مشکلات این روزهایتان می‎گذرد و به زودی فرصت برای استراحت خواهید داشت. زندگی روی خوش و زیبای خود را به زندگی شما نشان می‎دهد. اگر نظم و انظباط خود را بیشتر کنید، به موفقیت بزرگی دست خواهید یافت.

فال این هفته PMC متولدین تیر:


گاهی بساط عشق خودش جور می‎شود، گاهی به صد مقدمه ناجور می‎شود. دل نگرانی را از خودتان دور کنید. هیچ چیز و هیچ کس را در زندگی به اجبار نخواهید وگرنه به سادگی از دستش خاهید داد. برای انجام یک کار اداری از این ساختمان به آن ساختمان خواهید رفت اما بالاخره کار همانطور که می‎خواهید انجام خواهد شد.

فال این هفته pmc متولدین مرداد:


مشکلی که این همه فکرتان را مشغول کرده، بسیار ساده تر از آنچه که فکرش را بکنید حل خواهد شد. در جمع خانواده منافع خودتان را در نظر نگیرید بلکه مسئله را از زاویه عاطفی تر نگاه کنید. برای تغییر شغل کمی دست نگه دارید و با اطمینان بیشتر جابجا شوید. کارهایتان را بر اساس اولویت‎شان انجام دهید تا از اظطرابتان کم شود.

فال این هفته PMC متولدین شهریور:


نه کسی را به بازی بگیرید و نه اجازه بدهید شما را به بازی بگیرند. مدتیست مسئله‎‎ای فکرتان را مشغول کرده و دلیل این مشغولیت فکری را نمی‎دانید. بهتر است تا دیر نشده خلوت کنید و راز آن‎را کشف کنید. درمورد مسائل احساسی تان از کاه کوه نسازید مگر اینکه دنبال بهانه ای باشید تا هم خودتان را به برنجانید و هم این رابطه را برهم بزنید.

فال این هفته PMC متولدین مهر:


مقاومت کنید و اسیر وسوسه خرید نشوید. پول‎هایتان را پس انداز کنید تا بتوانید برای رسیدن به هدفی که مدتهاست ذهنتان را به خود مشغول کرده، بالاخره قدمی بردارید. درمورد تصمیم جدید احساسی تان باید کمی صبر کنید. هرگونه عجله و شتاب بدون مطالعه به ضررتان تمام می‎شود.

فال این هفته PMC متولدین آبان:


این روزها زندگی را خیلی سخت می‎گیرید و با وسواس به امور می‎نگرید. فکرتان را آزاد کنید و به آنچه دارید بیاندیشید و از زندگی تان با همه فراز و نشیب هایش لذت ببرید. برای انجام کاری دودل هستید که باید پس از مشورت با شخصی که در جریان اتفاق هست تصمیم درست بگیرید. بیش از این دست دست کردن به ضررتان تمام می‎شود.

فال این هفته PMC متولدین آذر:


از کسی که خواسته یا ناخواسته به شما اظطراب می‎دهد فاصله بگیرید یا با او صحبت کنید و تکلیف‎تان را روشن کنید. شما به خوبی می‎دانید که از هرچه که بترسید همان می‎شود. قدر امروز را بدانید وآن را زندگی کنید. فردا به هیچکس قول داده نشده است. شما بهتر از هرکسی صلاح خودتان را می‎دانیبد. دست به عمل بزنید.

فال این هفته PMC متولدین دى:


قدر دوستی که ساده و صادف است بدانید و وقت خود را با او بگذرانید تا آرامش داشته باشید. برنامه ریزی تان برای انجام کاری که در سر دارید به خوبی پیش خواهد رفت. چیزی را جایی پنهان کرده‎اید، وقت آن رسیده که به سراغش بروید. رفاقتی که از روی نگرانی و یا رودربایستی باشد به پشیزی نمی ارزد.

فال این هفته PMC متولدین بهمن:


مدتی است که کلافه اید و قلبتان آرام نمی گیرد و فکر میکنید که به شما ظلم شده است. شما تا اندازه ای حق دارید اما کاملا نه. غمگین نباشید و با اراده دوباره بلند شوید و بگذرید. امیدی که در سر می‎پرورانید به موقع انجام می‎شود و به خواسته تان می‎رسید. ملاقات کاری با پیشنهاد شغلی درپیش دارید.

فال این هفته PMC متولدین اسفند:


به دنبال چیزهای جدید و نو آوری باشید. علیرغم آنچاه که برشما گذشته طوری رفتار کنید که همیشه بعنوان فردی خلاق شناخته شوید. این روزها آنقدر تلخید که فکر می‎کنید کارهایتان هرگز درست نمی‎شود و راحتی و رفاه از زندگی تان رخت بربسته. شما سخت در اشتباهید، اتفاقات به شکل دیگری به نفع شما در جریانند.
advertising