فال شبانه یکشنبه 30 تیر

خواندنیطالع بینی

- 98/04/29
فال شبانه یکشنبه 30 تیر

فال امشب متولدین فروردین


شاید امروز برای خیلی ها روز استراحت باشد،اما شما شدیدا درگیر برنامه ریزی و تلاش برای رسیدن به اهداف خود خواهید بود.

فال امشب متولدین اردیبهشت


خوشبین و امیدوار باشید. شما یا امروز یا به همین زودی ها احساس می کنید که پر انرژی و مثبت اندیش میباشید. زمان مناسبی است که کار جدیدی را آغاز کنید.

فال امشب متولدین خرداد


هرگز به این شاخ و آن شاخ نپرید و به این در و آن در نزنید و خود را آواره و سرگردان نکنید و به کار خود امیدوار باشید که توفیق با شما یار است و با نصایح بزرگان موفق خواهید شد.

فال امشب متولدین تیر


شما اواخر روز سرحال تر می شوید و ترغیب می شوید در نگرش های جدی خود تغییراتی داده و کارهای لذت بخش تر و جالب تر انجام دهید.

فال امشب متولدین مرداد


امروز باید برنامه ریزی سرنوشت سازی را انجام دهید که نه فقط بر سرنوشت خودتان بلکه بر دیگران نیز تاثیر می گذارد. این تصمیم به هر حال قرین موفقیت خواهد بود.

فال امشب متولدین شهریور


در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید رفتارها و گفتار های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آن ها نتیجه گیری کنید.
فال شبانه یکشنبه 30 تیر

فال امشب متولدین مهر


اگر یک بار برنامه ریزی انجام دهید دیگر نمی‌توانید آن را تغییر دهید قبل از اینكه هر برنامه ریزی ‌برای آینده خود انجام دهید تمام دلیل های مخالف و موافق را خوب بررسی كنید.

فال امشب متولدین آبان


ناامیدی را از خود دور کنید و از یاس بپرهیزید تا دلشاد شوید و اگر نظر وصلت دارید از آن نهراسید و اقدام کنید که مبارک است.

فال امشب متولدین آذر


مراقب منفعت‌ها و فرصت ها که به دست می‌آورید باشید تا آن ها را هدر ندهید. موفقیت ها و راه‌های کوچک پلی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تر است.

فال امشب متولدین دی


هرگز به فردی که نمی شناسید اعتماد نکنید و عنان اختیار خود را به دست غیر ندهید و آنچه به شما می گویند نسنجیده و بدون تحقیق نپذیرید و با مردم دانا معاشرت کنید تا موفق شوید.

فال امشب متولدین بهمن


همواره در کار خود کوشا باشید و به فعالیت خود ادامه دهید و از رنج و زحمت کار نهراسید و با سختی ها مبارزه کنید تا موفق شوید.

فال امشب متولدین اسفند


هرگز از کاری که می کنید نا امید نباشید و به آنچه که دارید قناعت کنید چون آنچه را که خداوند قادر متعال برای هر بنده ای مقدور فرموده به اندازه استعداد و لیاقت اوست.در نتیجه به این امر شاکر باشید تا کامروا گردید.
advertising