فال روزانه شنبه 29 تیر

خواندنیطالع بینی

- 98/04/26
فال روزانه شنبه 29 تیر

فال امروز متولدین فروردین


شما امروز لبخند بزرگی به لب دارید و این باعث شده دیگران با این نگرش همراه با خونسردی و مهربانی شما متعجب شده و فراموش کنند که در واقع تا چه حد جدی و گاهی سخت گیر هستید. با این حال در پشت چهره خندانتان شما همچنان حواستان جمع است و با احتیاط و دیدی منتقدانه سعی در درست کردن خرده کاری های باقی مانده دارید. شما همیشه سعی دارید تصمیمات خود را بر اساس واقعیت ها و عقل و منطقتان بگیرید، ولی امروز ته دلتان احساس می کنید قلبتان بهتر می تواند راه صحیح برای رسیدن به آینده ای که آرزویش را دارید به شما نشان دهید. در مورد این موضوع با فرد مورد اعتمادی صحبت کنید، حتی گفتن این حرف ها ذهنتان را برای تصمیم گیری بازتر خواهد کرد.

فال امروز متولدین اردیبهشت


امروز ممکن است با مخالفت دیگران مواجه شوید، دلیل آن هم این است که سعی دارید دیگران را به سوی مسیری ناشناخته پیش ببرید و یا راضی به انجام کارهایی بکنید که تا به حال نکرده اند. دیگران تمایل چندانی به دنبال کردن شما به صورت کورکورانه بی حساب و کتاب ندارند. سر حوصله تمام اطلاعاتی که در دست دارید را با آنها در میان بگذارید، مخفی کردن دانسته هایتان بی فایده است. اگر آنها دقیقا بدانند چه برنامه ای دارید با رضایت با شما و نقشه هایتان همراه خواهند شد. احساس می کنید امروز نباید احساسات خود را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید، ولی حتی اگر بتوانید چیزی را از طرف مقابلتان مخفی کنید نمی توانید خودتان را گول بزنید.

فال امروز متولدین خرداد


امروز تلاش هایتان برای داشتن یک نقشه دقیق که قدم به قدم مسیرتان را به سوی موفقیت مشخص کند با مشکلاتی همراه خواهند بود. همکارانتان به خاطر رفتار عقلانی و منطقیتان به شما اعتماد دارند، ولی متاسفانه شما امروز خیلی اعتماد به نفس ندارید. با این حال خیلی زود خواهید توانست به خودتان مسلط شده و تمام جزئیات نقشه تان را برنامه ریزی کنید. همکاری با سایر افراد گروه رسیدن شما به موفقیت را تضمین خواهد کرد. خبر خوبی برایتان داریم و آن هم این است که پول زیادی در انتظارتان است! این پول می تواند یک هدیه و یا طلبی باشد که مدت هاست از کسی دارید و امیدی نداشته اید که به این زودی به شما بازگردانده شود.

فال امروز متولدین تیر


با وجود این که سعی دارید رفتار خودتان را کنترل کنید به شدت دلتان می خواهد چیزی را که دارد آزارتان می دهد با صراحت تمام به زبان بیاورید. خوشبختانه می توانید این انرژی منفی را با تمرکز بر باورهای معنویتان کنترل کرده و قربانی احساسات خود نشوید. شما همیشه با شور و هیجان بسیاری به زندگی نگاه می کنید، ولی امروز هر اتفاقی که می افتد بیشتر به تسلیم شدن فکر می کنید و دلایل بیشتری برای این کار پیدا می کنید. با وجود این که مثبت نگری بیش از حد می تواند شما را گمراه کند ولی تسلیم توهمات منفی شدن هم به کارتان نمی آید. نگرشتان را درست کرده و بی آن که حتی به تسلیم شدن فکر کنید واقعیت را ببینید و با انرژی پیش بروید.

فال امروز متولدین مرداد


با وجود این که تعهدات بسیاری که دارید شما را خسته کرده اند، ممکن است وسوسه شوید مسئولیت های بیشتری را هم بپذیرید. بهتر است پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید و بی آن که نگران کمبود وقت باشید تمرکز خودتان را روی وظایف فعلیتان بگذارید. اگر تمام تلاشتان را بکنید حتی اگر نتایجی که به دست می آورید با استانداردهایتان مطابقت نداشته باشند هم، نه خودتان و نه هیچ کس دیگری می تواند شما را سرزنش کند. مشکلی که در حال حاضر برایتان پیش آمده است به آن بزرگی که خودتان فکر می کنید نیست، کمی به ذهنتان استراحت بدهید تا نگرانیتان کاهش پیدا کند و بتوانید نگرش درستی نسبت به این مسئله داشته باشید.

فال امروز متولدین شهریور


امروز با امیدهای غیرواقع گرایانه ای در رابطه با رسیدن به اهدافتان از خواب بیدار خواهید شد، ولی بهتر است در نظر داشته باشید که انتظاراتتان بیش از اندازه مثبت انگارانه هستند و و سعی کنید نگرشتان را تغییر دهید. ممکن است یک نفر بخواهد جلوی پیشرفت شما به سوی جلو را بگیرد و شما باید در مقابل او تا جایی که می توانید ایستادگی کنید. خوشبختانه بخت با شما یار است و می توانید در مقابل این مخالفت ها و موانع با موفقیت بایستید، به شرط آن که در حرف هایتان زیاده گویی و اغراق نکنید. بهترین کار ممکن این است که بی آن که از یک فرد مخالف برای خودتان دشمن بسازید از دیدگاه و نظرات خودتان دفاع کنید.
فال روزانه شنبه 29 تیر

فال امروز متولدین مهر


انگار هر کسی در مورد این که بهترین راه برای رسیدن به آینده ای بهتر برای شما چه می تواند باشد نظری متفاوت دارد و هیچ کس هم علاقه ای به این که شما چه فکر می کنید ندارد. شاید قانع کردن دیگران به پذیرفتن حرف ها و ایده هایتان کار ساده ای نباشد، ولی نظر خود شما در اولویت قرار دارد و خودتان باید عواقب نقشه ها و اهدافتان را در نظر گرفته و بهترین راه را برای خود انتخاب کنید. امروز دلتان می خواهد وقتتان را با دوستان و عزیزانتان بگذرانید، اگر توانستید بعداز ظهر دور هم جمع شوید و یا حتی بهتر از آن، از هوای زیبای بهاری استفاده کرده و به گردش در طبیعت بروید. تا می توانید بازی کنید و بخندید و از روزتان لذت ببرید.

فال امروز متولدین آبان


امروز آمادگی شما برای تطبیق دادن خودتان با شرایط متغیر برایتان مزیت بزرگی خواهد بود و انعطاف پذیریتان به هیچ عنوان نمی تواند برایتان نقطه ضعفی محسوب شود. اجازه ندهید غرورتان شما را وسوسه کند دیگران را وادار به پذیرش حرف هایتان کنید یا به زور بخواهید همان کاری را بکنید که خودتان دوست دارید، به دیگران همان آزادی عملی را بدهید که انتظار دارید خودتان داشته باشید. امروز اگر در مسیرتان به دیواری بر بخورید شاید اولین کاری که به ذهنتان برسد این باشد که آنقدر به این دیوار بکوبید تا فرو بریزد، ولی شاید اگر خوب فکر کنید ببینید آنچه خودتان را با آن درگیر کرده اید آنقدر اهمیت نداشته باشد که بخواهید تا این حد خودتان را اذیت کنید.

فال امروز متولدین آذر


غلبه کردن به ترس هایی که به دوران کودکیتان بازمی گردند کار دشواری است، ولی واقعیت این است که فرصتی ویژه برای شما به وجود آمده تا یاد بگیرید چطور به خودتان و توانایی هایتان اعتماد کنید. با وجود آن که متوجه این مسئله هستید که برای رسیدن به رشد راه های زیادی وجود دارند، اگر آزادی کافی برای انتخاب راه مورد نظرتان را نداشته باشید احساس بدی به شما دست خواهد داد. بهتر است فعلا ذهنتان را از مسائل حرفه ای خالی کنید و به مسائل شخصی و خانوادگیتان بپردازید. برای رسیدن به شادی به دنبال احساس رضایت قلبی و روانی باشید، فعلا وقت پراختن به مسائل مادی نیست، از بودن در کنار خانواده تان لذت ببرید.

فال امروز متولدین دی


احساس می کنید که انگار یک نفر دست هایتان را بسته است و به شما اجازه نمی دهد به کارهای کوچکی که برای انجام دادن دارید رسیدگی کنید. گاهی به راحتی حواستان پرت می شود ولی الان اصلا دلتان نمی خواهد که تسلیم شوید، زیرا معتقد هستید که پافشاری و پشتکار شما برایتان نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت. مواظب باشید دیگران را به خاطر موانع ظاهری که در مسیرتان قرار گرفته اند را مقصر ندانید. امروز ایده های عجیب و غریبی ممکن است به سرتان بزند، قبل از آن که خودتان را با آنها درگیر کنید به نظرات اطرافیان و نزدیکانتان در مورد آنها گوش بدهید، شاید در ابتدا افکار آنها به نظرتان بی ربط بیایند، ولی با دقت به همه حرف هایشان گوش کنید.

فال امروز متولدین بهمن


روح سخاوتمند و بزرگ شما امروز شاید دچار بی تفاوتی شده باشد و به این فکر کنید که خوب بودن و مهربان بودن اصلا ارزش این همه سختی را دارد؟! با وجود این که ممکن است دیگران زیاد قدر همکاری ها و کمک هایتان را ندانند ، ولی شما همیشه سعی کنید بی آن که اجازه دهید از شما سوء استفاده شود، از در عشق و دوست داشتن وارد شوید. به جای این که هر شک و تردیدی که به سرتان می زند را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید سعی کنید با نگرش مثبت جلو بروید. حالا که فرصت خوبی برایتان فراهم شده است تا توانایی هایتان را به همه نشان دهید بدون معطلی نهایت استفاده را از آن ببرید و همچون ستاره ای بدرخشید.

فال امروز متولدین اسفند


آفرین بر شما که در زندگیتان ریا و دورویی وجود ندارد و پایه و بنیاد زندگی را بر مبنای مهر و محبت گذاشته اید. اما چندی است که چشم به راه و منتظر خبری هستید. به عافیت و سلامت می رسید و مقامتان روز به روز بالاتر می رود. همیشه امیدوار باشید . چشم طلب فقط از خدا داشته باشید که او بشارت رسیدن حاجت و مراد را به شما می دهد.
advertising