فال شبانه شنبه 18 خرداد

خواندنیطالع بینی

- 98/03/17
فال شبانه شنبه 18 خرداد

فال امشب متولدین فروردین


احساس سردرگمی و گمراهی در زندگی تان دارید به زودی مشکلات از شما برطرف می‌شود و زندگی تان سر و سامان می گیرد به شرط آنکه تغییر و تحولاتی در خود ایجاد کنید و از کارهای ناصواب دست بردارید که برای خطرات بزرگی در آینده به وجود می آورد و شما را به نابودی می رساند.

فال امشب متولدین اردیبهشت


روزگار بر وفق مراد شماست به زودی آینده تان را خواهید ساخت و شادی را در زندگی به دست می آورید غم و اندوه از وجودتان خارج خواهد شد اگر قصد انجام کارهای مفیدی را دارید بهتر است هر چه زودتر به انجام برسانید که شادی و خوشبختی را در آینده برایتان به وجود می آورد.

فال امشب متولدین خرداد


طالعت خوب است. رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید شما به مقامات بالا و آرامش خودتان را می رسانید و شادی و خوشبختی را در زندگی تان به دست می آورید سعی کنید استرس و اضطراب را از خود دور کنید به زودی راهی سفری می‌شوید که آینده تان را به خوبی می سازد.

فال امشب متولدین تیر


طالعت خوب نیست. شخصی در زندگی به شما حسادت می کند و می‌خواهد مشکلات فراوانی در آینده برایتان به وجود بیاورد بهتر است مراقب خود باشید تا به نابودی و شکست مواجه نشوید بتوانید خیلی زود از مشکل و سختی خودتان را رها سازید و به سوی آرامش و آسایش در حال حرکت باشید.

فال امشب متولدین مرداد


غم و اندوه از زندگیتان خارج خواهد شد و شما به سربلندی و مقامات بالا خواهید رسید بهتر است نگران موضوعات پولی و مالی خود در زندگی نباشید شخصی وارد زندگی تان می شود و به شما کمک های بسیار زیادی می کند بهتر است شکرگزار نعمت های فراوان خداوند باشید.

فال امشب متولدین شهریور


طالعت خوب است. خیر و برکت در زندگی تان سرازیر خواهد شد و آینده تان را به خوبی خواهید ساخت اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید بهتر است در این زمان به انجام برسانید که سود و منفعت زیادی نصیب تان میکند و شما را به هدفتان می رساند.
فال شبانه شنبه 18 خرداد

فال امشب متولدین مهر


توکلتان بر خداوند باشد چرا که به زودی به آرزوهایتان خواهید رسید و مرادتان حاصل می‌شود. تلاشتان را بیشتر کنید و دست از تنبلی و کاهلی برداری تا آنچه که در زندگی می‌خواهید را نصیب خود کنید. در نماز های تان کاهلی نکنید تا سعادتمند و رستگار شوید.

فال امشب متولدین آبان


مقصود نیکی ندارید و اگر اقدام به آن کنید دچار بلا و آسیب خواهید شد. مشکلاتی برای تان پدید آمده که همگی آنها به خاطر رشک و حسد دیگران نسبت به توست پس از آنها دوری کنید. صبور باشید و توکلتان بر خداوند باشد تا مشکلاتتان برطرف شود. از دعوا مرافعه پرهیز کنید و سعی کنید تا خشم تان را کنترل کنید.

فال امشب متولدین آذر


اقبال نیکی در انتظارتان است اما مقصودی که دارید و شما را در دردسر خواهد انداخت. دست به کاری زده اید که هم اکنون پشیمان و اندوهگین هستید باید از درگاه خداوند طلب مغفرت کنید تا دلتان آرام بگیرد. فردی برای تان دامی پهن می کند و اگر از او دوری نکنید دچار گزند و بلا خواهید شد. زندگی به کامتان می‌شود اگر صبور باشید.

فال امشب متولدین دی


توکلتان بر خداوند باشد و سعی کنید تا به او اعتماد کنید مطمئن باشید که بهترینها را برایتان رقم خواهد زد. به زودی به مراد دل می رسید و دوری و فراق پایان میابد. اگر هدف خاصی دارید باید تلاشتان فراوان تر کنید و از خداوند بخواهید تا به شما جرأت انگیزه دهد انشالله که مرادتان حاصل می‌شود.

فال امشب متولدین بهمن


مقصود بدی ندارید اما رسیدن به آن زمان می طلبد و باید بسیار صبور باشید. اگر قصد دارید تا محل زندگیتان را تغییر دهید از این کار هراسی نداشته باشید که بسیار برایتان خوش یمن و مبارک خواهد بود. به دنبال اعمال حرام نروید و از کارهای خطا و اشتباه به دور باشید تا زندگیتان را در جهتی بد و نادرست قرار ندهید.

فال امشب متولدین اسفند


اقبال نیکویی دارید و اگر همواره توکل تان به خداوند باشد هیچگاه دچار غم و اندوه نخواهید شد. زندگی تان دچار تغییراتی می شود که برای تان مثبت و خوب خواهد بود. اگر خبری ناخوشایند به دستتان رسید خویشتن دار باشید که انشالله همه چیز به خیر و خوشی برطرف خواهد شد.
advertising