فال این هفته پی ام سی از شنبه 21 اردیبهشت تا جمعه 27 اردیبهشت

خواندنیطالع بینی

- 98/02/20
فال این هفته پی ام سی از شنبه 21 اردیبهشت تا جمعه 27 اردیبهشت

فال هفتگی PMC متولدین فروردین


به خودتان بیایید آنقدر با کارهای مناسب برای خود دردسر درست نکنید. یکی از دوستان تان تمام تلاشش بر این است تا در این شرایط حساس به شما کمک کند پس سعی کنید دستش را پس نزنید. اگر پیشنهاد دوستی مطرح شد سعی کنید به طرف مقابلتان کمی زمان دهید و سریع اعتماد نکنید، شاید مورد مناسبی برایتان نباشد. هدیه ای به دستتان میرسد که می تواند بسیار خوشحالتان کند و برایتان ارزشمند باشد. فردی که نسبت به شما علاقه فراوانی دارد اما آن را ابراز نمی کند، نباید به هیچ عنوان نگران باشید چرا که کاملاً به شما وفادار است.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت


اگر خبرهای ناخوشایندی به دستتان رسید باید سعی کنید به خودتان مسلط باشید و به هر صورتی که شده خودتان را از این مسائل نجات دهید. در محیط کاری یا دوستانه مشکلاتی برایتان وجود خواهد داشت و با پرخاشگری های افرادی مواجه میشوید که باید در مقابل شان صبر و تحمل به خرج دهید در غیر اینصورت توبیخ خواهید شد. اگر تصمیم دارید به تحصیل ادامه دهید باید زمان بیشتری برای این امر بگذارید و تلاش تان را فراوان تر کنید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد


متاسفانه اطرافیانتان هیچ قصدی به جز آزار و اذیتتان ندارند و همواره تلاششان بر این است که مشکلاتی برایتان وجود بیاورند اما باید همچنان در مقابلشان ایستادگی کنید و مطمئن باشید که خدا پشت و پناهتان است. اگر کدورتی میان شما و یکی از دوستانتان پدید آمده بهتر است هر چه سریعتر آن را برطرف کنید چرا که سودجویان سعی می‌کنند بین شما جدایی بیاندازند. اگر منتظر رسیدن پول و یا وامی هستید مطمئن باشید که تا ماه آینده عملی خواهد شد پس نگران نباشید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر


ممکن است وارد مسیری شوید که برایتان دردسر های زیادی به وجود بیاورد و حرف های ناخوشایندی پشت سرتان شکل بگیرد، بسیار مراقب باشید و بیهوده برای خود دردسر درست نکنید. اگر از رسیدن به شریک عاطفیتان ناامید شده اید بهتر است هر چه سریعتر تصمیمات تازه ای برای زندگی تان بگیرید. شخصی سعی می‌کند تا کمکتان کند و حقایقی را برای شما آشکار نماید، باید به حرف هایش گوش دهید و در مقابلش جبهه نگیرید.?

فال هفتگی PMC متولدین مرداد


خودتان را وارد کاری می‌کنید که ممکن است ضرر و زیان فراوان عایدتان کند و از نظر مالی در مضیقه بیفتید. باید بسیار حواستان را جمع کنید اگر میخواهید وارد یک رابطه جدید شوید باید در این زمینه احتیاط کنید و سریع به این شخص اعتماد نکنید. فردی حرف‌هایی را به شما می زند و اسراری را فاش می‌کند که می‌تواند بسیار شما را در فکر فرو ببرد، تا مطمئن شدن از کل ماجرا آن را بازگو نکنید. برای رسیدن به اهدافی که در سرتان وجود دارد باید بیشتر صبر کنید و با کارهای عجولانه خودتان را به دردسر نیندازید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور


ازدواج در پیش دارید و به زودی وارد یک رابطه مشترک خواهید شد این قضیه می‌تواند بسیار شما را سوپرایز کند اما از درگیری‌های فکری خلاص خواهید شد. اگر پولی به کسی قرض داده اید بهتر هم اکنون انتظار بازگشتش را داشته باشید و روی آن حساب نکنید. شاید مجبور شوید دلایل کارهایی که در گذشته انجام داده‌اید را به اطرافیانتان توضیح دهید و این قضیه می تواند شما را نگرانتان کند. به خودتان باید مسلط باشید، اگر فردی از شما درخواست غیرمعقولی داشت سعی کنید محترمانه به او جواب رد بدهید تا همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود.

فال هفتگی PMC متولدین مهر


در زندگی به دیگران دروغ نگویید سعی کنید؛ صادقانه با اطرافیانتان برخورد داشته باشید تا مورد اعتماد بیشتری قرار بگیرید ،به زودی در امورات کاری خود مدارک معتبری را دریافت خواهید کرد،، که باعث خوشحالی بسیاری در شما می شود شما می توانید مشکلات خود را از بین ببرید و به آرامش برسید سعی کنید؛ به نیازمندان کمک کنید تا در آینده تان خداوند دستگیرتان شود از نظر احساسی شخصی به شما نزدیک می‌شود و پیشنهادهای فوق‌العاده‌ای را به شما خواهد داد.

فال هفتگی PMC متولدین آبان


به زودی معاملات پولی و مالی در پیش رو دارید،، که باید بیشتر مراقب باشید تا به دردسرهای فراوانی مواجه نشوید بلکه بتوانید خوشبختی را در خود به وجود بیاورید و در زندگی تان به هدف های خود دست پیدا کنید،، به زودی راهی سفری عاشقانه خواهید شد که باعث خوشحالی بسیاری در شما می‌شود حال و هوایتان را تغییر می‌دهد و احساس فوق‌العاده‌ای در وجود شما ایجاد می کند،، برای اینکه خیلی زود از مشکلات و سختی ها رها شوید باید با برنامه‌ریزی دقیق پیش بروید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر


سعی کنید؛ در زندگی اخلاق و رفتار درستی با اطرافیان تان داشته باشید تا بتوانید خودتان را به هدف هایتان نزدیک کنید و شادی را در خود به وجود بیاورید،، سعی کنید؛ اعتماد به نفس خود را تقویت کنید تا در مسیر های خوشبختی قدم بگذارید و خودتان را به موفقیت های بسیاری برسانید ،،از فرصت‌های خوب زندگی تان به خوبی استفاده کنید،، تا بتوانید مشکلات خود را از بین ببرید و از تمام دشواری های زندگیتان رهایی پیدا کنید،، به زودی ازدواجی در پیش رو دارید،، که باعث خوشحالی بسیاری در شما می شود آرامش را در وجودتان به وجود می آورد.

فال هفتگی PMC متولدین دی


با مشکلات سخت و دشواری در زندگیتان روبرو شده و این باعث ناراحتی بسیار زیادی در شما شده است،، به زودی شخصی وارد زندگی تان می شود و این مشکل را از شما برطرف می کند،، بهتر است؛ قدردان آن شخص در زندگیتان باشید و با احترام بسیاری با او رفتار کنید تا در زندگیتان به آرامش و آسایش خودتان را نزدیک کنید و شادی را در خود به وجود بیاورید،، سعی کنید؛ هیچگاه به دنبال عشق های مجازی نباشید چون برایتان مشکلات بسیار زیادی را در زندگی ایجاد می کند.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن


سعی کنید؛ دیگران را در زندگی خیلی زود قضاوت نکنید تا می توانید به زندگی تان بدبین نباشید تا مشکلات بسیار زیادی در شما ایجاد نشود،، سعی کنید؛ تا چیزی را با چشم خود ندیده اید باور نداشته باشید چون برای تان مشکلات بسیار زیادی را به وجود می آورد،، در امورات کاری دقت خود را بالا ببرید تا مرتکب اشتباهات بسیار زیادی نشوید،، بلکه که بتوانید به درستی به تمام کارهایتان رسیدگی کنید و ثمره کار و تلاش خود را به دست بیاورید،، از طرف شخص احساسی تان خبرهای خوبی را دریافت خواهید کرد.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند


در امورات کاری و پولی به مقامات بالایی در زندگی خود دست پیدا خواهید کرد و شادی و خوشبختی را در خود به وجود می آورید، اما شخصی می خواهد شما را در زندگی به نابودی و شکست بیندازد و برایتان مشکلات بزرگی را به وجود بیاورد،، بهتر است؛ حواستان را جمع کنید تا به درد سر مواجه نشوید،، از نظر عشقی و عاطفی مورد حمایت شخص قرار خواهد گرفت که به زودی به شما پیشنهاد ازدواجی را خواهد داد.
advertising