فال شبانه شنبه 24 فروردین 98

خواندنیطالع بینی

- 98/01/24
فال شبانه شنبه 24 فروردین 98

فال امروز متولدین فروردین


همه درها را نمی‌توان با کلیدهای عاطفی باز کرد. شاید با این کلید بتوان دریچه قلبها را گشود و به آنها راه یافت اما مغزها و عقل‌ها کلید دیگری می‌طلبد و با احساسات کار درست نمی‌شود.

فال امروز متولدین اردیبهشت


به دنبال خوابها و خیال‌هایی هستی که بسیار دور از دسترس است. هر حادثه‌ای را بهانه می‌کنی تا با خیال‌بافی‌های خود به آن پر و بال بدهی و خود را با آن سرگرم سازی. عشق فقط در داستانها با اسب سفید به سراغ آدمها می‌آید! باید واقع‌بین بود و دست از این خیال‌ها برداشت.

فال امروز متولدین خرداد


باید صبر کنی تا آبهای به جوی بازگردد. در چنین حالتی می‌توانی خودت پیش‌قدم شوی تا مشکلتان حل شود در غیر اینصورت باید از خیر این عشق و علاقه بگذری و به فکر موقعیت دیگری باشی.

فال امروز متولدین تیر


اختلاف کوچکی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که چندان مهم نیست و باید با گفتگو و تفاهم آنرا حل کنی تا به بحران بزرگ و ریشه‌دار تبدیل نشود.

فال امروز متولدین مرداد


با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

فال امروز متولدین شهریور


بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.
فال شبانه شنبه 24 فروردین 98

فال امروز متولدین مهر


پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

فال امروز متولدین آبان


با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

فال امروز متولدین آذر


رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

فال امروز متولدین دی


اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

فال امروز متولدین بهمن


در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

فال امروز متولدین اسفند


دوستی که با تو سر ناسازگاری داشته پشیمان شده و به فکر جبران رفتارش است. بهتر است تو هم او را ببخشی و مسائل گذشته را پیش نکشی.
advertising