فال این هفته پی ام سی از شنبه 5 آبان 97 تا جمعه 11 آبان

خواندنیطالع بینی

- 97/08/07
فال  این هفته پی ام سی از شنبه 5 آبان 97 تا جمعه 11 آبان

فال هفتگی PMC متولدین فروردین ماه


برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کنید. هیچ کس با دست روی دست گذاشتن به جایی نرسیده، فرصت را باید خودتان بسازید. قدر حضور عزیزی را کنارتان بدانید، این شرایط موقتی است. اتفاق به ظاهر ناراحت کننده ای تا مدت ها شما را درگیر خودش می کند، اما کم کم نه تنها فراموشش می کنید بلکه از وقوع آن هم شادمان خواهید شد.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت ماه


شخصی موزی و تلخ زبان را از اطرافتان دور کنید، امید و انرژی شما را می گیرد. در مورد شخص عزیزی که این روزها به شدت از او دلخورید بهتر است دوباره فکر کنید، هیچ انسانی بدون خطا نیست. او هم بسیار پشیمان است. این روز ها فشار روحی بر روی شما زیاد بوده، غرورتان بجای خود اما بهتر است با کسی درد و دل کنید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد ماه


در جمعی تازه و نا آشنا وارد گفتگویی خواهید شد. هرچه می شنوید عکس العملی نشان ندهید که دستتان را رو کند و احساساتتان را آشکار کند. فکر می کنید برای وارد شدن به یک رابطه آمادگی لازم را دارید. برای این کار بهتراست تا می توانید بدبینی را از ذهنتان دور کنید. برای خرید بهتر است عجله نکنید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر ماه


یک خبر دلتان را خوشحال و امیدوارتان می کند. انجام کاری به آن اندازه که فکر می کنید ساده نیست، بهتر است خودتان را برای رویارویی با موانع آماده کنید اما پا پس نکشید. شخصی که از شما بسیار دور است برای کمک به شما متوسل می شود، حواستان باشد کاری نکنید که بعدا پشیمان بشوید.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد ماه


به گذشته برنگردید و خاطرات ناراحت کننده را دایم در ذهنتان مرور نکنید، افسردگی این روزهایتان ناشی از همین تکرارهاست. دروغگو را فقط یکبار ببخشید، اگر حالا که دوباره به شما دروغ گفته او را ببخشید، مثل این است که خودتان هم به خودتان دروغ گفته باشید. یاد بگیرید تا با خودتان مهربانتر باشید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور ماه


از پستی و بلندی های زندگی گله نکنید، راهی برای آسان تر طی کردن آن پیدا کنید. شخصی لطفی در حقتان کرده، حواستان باشد که قدردان باشید. برای رساندن یک خبر بد بهتر است شما پیش قدم نشوید. در ملاقات باشخصی که برایتان بسیار مهم است، به خودتان مسلط باشید و اضطرابتان را بروز ندهید.
فال  این هفته پی ام سی از شنبه 5 آبان 97 تا جمعه 11 آبان

فال هفتگی PMC متولدین مهر ماه


فشار کاریتان این روز ها بسیار زیاد است، حواستان را جمع کنید، اشتباهی نکنید که جبران ناپذیر باشد و برایتان گران تمام شود. خبری به گوشتان خواهد رسید که تنها بخشی از واقعیت است، تا همه ماجرا را نشنیده اید قضاوتی نکنید و دست به هیچ اقدامی نزنید. پیشنهادی به شما می شود، این معامله کوچک برایتان سود آور خواهد بود.

فال هفتگی PMC متولدین آبان ماه


رفتار شخصی در اطرافتان به نظرشما عجیب و غیر معمول است و شکی به دلتان انداخته، این موضوع را ساده نگیرید و با آن جدی تر برخورد کنید. پیشنهاد معامله ای به شما شده که ظاهرا سودمند است، هوشیار و زیرک باشید و قبل از آن که کلاه سرتان بگذارند از دامی که برایتان پهن شده بگریزید. بهتر است مودبانه انصراف دهید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر ماه


برای رسیدن به آنچه می خواهید باید خطر کنید، یادتان باشد که بهشت را به بها دهند نه به بهانه. شما دایم در حال بهانه تراشی و طفره رفتن هستید. موضوع یا اتفاقی در دل شما شکی انداخته، لزومی ندارد که عکس العملی نشان دهید اما بیش از حد هم سادگی بخرج ندهید و اجازه ندهید تا از شما سوء استفاده بکنند.

فال هفتگی PMC متولدین دی ماه


در رابطه عاطفی تان احساساتتان را بروز دهید و دائم نگران نباشید. برای یک بار هم که شده شما قدم پیش بگذارید، لبخند به روی لبتان خواهد نشست. ملاقاتی پربرکت پیش رو خواهید داشت. به خانوادتان بیشتر اهمیت دهید و در کنارشان اوقات بیشتری را بگذرانید، اعتماد بنفس از دست رفته تان را به شما باز می گردانند.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن ماه


با مردم مهربان تر باشید آنها هم مثل شما درگیری های خودشان را دارند. با بدخلقی همه را از دور و برتان دور می پراکنید. اوضاع همیشه همین طور نمی ماند، مجبور می شوید برای انجام کاری اداری یا حقوقی به محلی مراجعه کنید. از دوستی قدیمی خبر دار خواهید شد. ایمیلی که منتظرش هستید به زودی به دستتان خواهد رسید.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند ماه


بدون فکر در جمعی حرفی زده اید که بهتر بود به زبان نمی آوردید، بهتر است منتظر عواقبش باشید. یک پیشنهاد برای سرمایه گذاری به شما می شود، در کاری که از آن اطلاعی ندارید حذر کنید. شخصی در حال حاضر نیازمند محبت شماست، دل به دلش بدهید و محبتتان را از او دریغ نکنید. از خودتان رضایت بیشتری خواهید داشت
advertising