فال این هفته پی ام سی از شنبه 11 اسفند 97 تا جمعه 17 اسفند 97

خواندنیطالع بینی

- 97/12/13
فال این هفته پی ام سی از شنبه 11 اسفند 97 تا جمعه 17 اسفند 97

فال هفتگی PMC متولدین فروردین


از به تعویق انداختن کارهایتان به شدت خودداری کنید و تنبلی را کنار بگذارید اگر بخواهید همچنان به این شیوه ادامه دهید متأسفانه هیچگاه کارهایتان به سرانجام نمی رسد.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت


اگر بلاتکلیف و سردرگم هستید نگران نباشید که به زودی اوضاع به نفع تان خواهد شد و از این شرایط خلاص می‌شوید، فردی کمکتان می‌کند تا روی پای خود بایستید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد


از گله و شکایت پرهیز کنید و انقدر کفر نعمت نگویید، بهتر است به جای اینکه ناشکری کنید به نعمتهایی که خداوند به شما بخشیده نگاهی بیندازید و بابت آن ها شکرگزار باشید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر


شاید نسبت به مسائلی ناامید شده باشید اما معجزه ای در زندگیتان روی می دهد که تمامی اتفاقات بد را به دست فراموشی می سپارید و دوباره می توانید خودتان را به آرزوهایی که داشتید برسانید، البته این آرزوها در رابطه با مسائل مادی زندگی تان می باشد

فال هفتگی PMC متولدین مرداد


خبرهایی به دستتان میرسد که بسیار شما را خوشحال خواهد ساخت و می‌تواند به آرزوهای دور و درازتان شما را برساند اگر نسبت به مسائلی ترس و وحشت دارید بدانید که با بهترین نتیجه همراه خواهد بود.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور


اگر برای انجام کاری آماده نیستید اصرار به آن نکنید و خودتان را به دردسر نیندازید، سعی کنید ابتدا تجارب فراوانی به دست بیاورید و سپس وارد شوید و یا از فردی با تجربه در کنار خود کمک بگیرید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر


از غم و اندوه پرهیز کنید و اجازه ندهید ناامیدی سرتاسر زندگی تان را پر کند، مطمئنا برای رسیدن به آنچه که در آرزویش هستید نباید امیدتان را به خداوند از دست بدهید، مطمئن باشید که روزهای خوب هم از راه می رسد.

فال هفتگی PMC متولدین آبان


برای رسیدن به آرامش و پشت سر گذاشتن سختیها مطمئنا باید صبور باشید و از موانع هراسی به دل راه ندهید، رسیدن به هر موفقیتی زمان‌بر است و حوصله می طلبد.

فال هفتگی PMC متولدین آذر


از غم و اندوه برای آنچه که در زندگیتان رخ داده بر حذر باشید و بیهوده فکرتان را درگیر مسائل گذشته نکنید باید همواره به آینده امیدوار باشید تا بهترین ها برایتان روی دهد.

فال هفتگی PMC متولدین دی


اگر احساس میکنید فردی نسبت به شما حسادت می کند و این قضیه ممکن است موجب بروز دردسرهایی برایتان شود سعی کنید از بازگو کردن موفقیت هایتان خودداری نمایید و از این شخص فاصله بگیرید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن


از خودخواهی بر حذر باشید و سعی کنید هر آنچه که برای خود می خواهید برای اطرافیانتان هم بخواهید اگر با لگد مال کردن آنها خودتان را به موفقیت برسانید مطمئناً هیچ ارزشی نخواهد داشت.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند


از فریب و دروغگویی مردم بر حذر باشید و مراقب رفتارهایتان باشید با این کار خودتان را به دردسر بزرگی می‌اندازید، اگر می خواهید زندگی به کامتان شود باید همواره صاف و صادق بمانید.
advertising