فال روزانه پنج شنبه 25 بهمن 97

خواندنیطالع بینی

- 97/11/25
فال روزانه پنج شنبه 25 بهمن 97

فال امروز متولدین فروردین


خریدی کرده‌ایدکه نهایت سود را خواهید برد . به برخی مسائل بسیار بی اعتنا هستید و به برخی دیگر بسیار حساس. این افرط و تفریط اصلا خوب نیست. بهتر است کمی متعادل تر برخورد کنید. در این ماه امکان درگیری لفظی با اشخاصی وجود دارد پس تا میتوانید با هرکسی هم صحبت نشوید. گاه دنیا تیره و تار نیست بلکه ما هستیم که چشم هایمان را میبندیم. پس کمی با دید مثبت تر به اطرافتان نگاه کنید و به نعمت های بسیاری که دارید و دیگران حسرت آن را میخورند شکرگزار باشید.

فال امروز متولدین اردیبهشت


شما از هر کس دیگری بهتر با شرایط خود آشنا هستید، بنابراین مطابق آنچه عقلتان به شما حکم میکند رفتار کنید و مطمئن باشید که به خودتان ضرری نمی رسانید. تصمیمات ناشی از هیجان می تواند برای کوتاه مدت موثر واقع شود، امام برای بلند مدت به تصمیماتی که ناشی از تامل و منطق است نیاز دارید. اتفاقاً سطح آرزوهای شما بسیار مهم و بالاست و بی تفاوتی که گریبانتان را گرفته از بی آرزویی نیست، بلکه از عوامل دیگری است، مانند خانواده و یا دوستان که از آنها دوری جسته اید.

فال امروز متولدین خرداد


فرد خوش شانسی هستی و زندگی خوب و سعادتمند داشتن لیاقت می خواهد و مطمئنا تو شایستگی آن را داری. فقط نگران نباش و محکم به زندگی ات بچسب. هرکسی تو را به قدر دانش خود درک می کند، از همه انتظار زیادی نداشته باش. راه تحصیل اگر بخواهی هنوز باز است.اگر مسئه ای پیش آمد که مهم تر از سفر بود آن گاه مجبور هستی که زمان سفرت را به عقب بیندازی. در کارهایت با شتاب و عجله نباش. در تمام مراحل هر چیزی جزئیات را در نظر بگیر تا به هدف برسی. در راه مقصود، اراده محکم و پایدار از خودت نشان بده

فال امروز متولدین تیر


با لبخندی بر لب به مسیر پیش رو نگاه می کنید و از این که لذت و شادمانی پیرامون تان را فراگرفته راضی به نظر می رسید. اگرچه تصمیم دارید که به وظایف کاری تان بپردازید، اما هم چنان دچار وسوسه ی ماجراجویی هستید. به جای این که ناگهانی و بدون فکر عمل کنید، به شما توصیه می شود که آهسته و با چشمان باز پیش بروید. تا زمانی که موضع تان را مجدداً با صداقت ارزیابی نکرده اید، نمی توانید در مسیر آینده قدم بگذارید.

فال امروز متولدین مرداد


به نظر می رسد از ناراحتی ای رنج می برید. این ناراحتی تمام فکرو ذکر شما را به خود مشغول کرده است. شما آن را به مصیبتی در زندگی تان تبدیل کرده اید و تمام مدت به آن فکر می کنید. دلتان می خواهد این ناراحتی را از زندگی تان بیرون کنید ولی نمی دانید از چه راهی. اما اگر بیشتر فکرکنید و بیشتر منطقی باشید نه تنها متوجه می شوید که این موضوع آنقدرها هم بزرگ نیست بلکه راه حل کردن آن را هم می یابید.

فال امروز متولدین شهریور


فرد متعادل، متکی به نفس و خردمندی هستی و باتوجه به خصوصیاتی که داری قادری به هرآنچه که می خواهی دست یابی. اما متاسفانه قدری پیشتکارت کم است و از این شاخه به آن شاخه می پری. احتمالا به زودی به فرد جدید و تاثیر گذاری در زندگی آشنا می شوی که می تواند راهنمایی های خوبی برایت داشته باشد و با توصیه های او می توانی برخی مسائلت را حل کنی. اغلب اوقات موضوعات مالی را نادیده می گیری و علاقه ای به حل و فصل این مسائل نداری به همین دلیل گاهی دچار سردرگمی می شودی.
فال روزانه پنج شنبه 25 بهمن 97

فال امروز متولدین مهر


گاهی سخت می توان حرفی را مقابل دیگران مخفی نگه داشت و آن را عنوان نکرد ولی تا جایی که می توانی سعی کن اسیر کلامت نباشی. متسافانه گاهی اوقات نسبت به دیگران بدبین می شوی و در ذهنت بی دلیل قضاوت های نادرستی در موردشان می کنی. در حالی که لازم است پیش داوری ها را کنار بگذاری و قدری واقع بین تر باشدی. به سلامتی ات بیشتر اهمیت بده و اگر توان و وقت داری به فکر یک مسافرت باش.

فال امروز متولدین آبان


هر آشنایی تازه اندوهی تازه است، مگذارید که به نام شما را بخوانند. هر سلام سر آغاز دردناک یک خداحافظی است. بیشتر وقت خودتان را صرف کاری کنید که می‌دانید سودآور است، از پراکنده‌کاری‌ها بپرهیزید، با یک دست نمی‌توان بیشتر از یک هندوانه برداشت. روزهای آینده توام با بحران خواهد بود. مشکلی در کارها وجود دارد که می‌توان به سادگی آن را رفع و رجوع کرد. باید کاری کرد که روح و بدن، سالم و سرزنده باشد، بقیه کارها خودبه خود درست خواهد شد. یک موقعیت اجتماعی را نباید از دست داد، چرا که با افراد برجسته‌ای دمخور خواهید شد که برایتان موقعیت‌های فراوانی را ممکن است در چنته داشته باشند.

فال امروز متولدین آذر


در انتخاب دوستانت دقت بیشتری به خرج بده و با هرکسی دوستی مکن که ممکن است برایتان ضرر به همراه داشته باشد. اگر وامی درخواست داده اید جور خواهد شد. احتمال خرید وجود دارد. که اگر خرید برزگی باشد برایتان سود بزرگی هم بهمراه خواهد داشت. رودر بایسی را بهتر است که دیگر به کنار بگذارید و با بعضی ها رک باشید. و رک حرفتان را بگویید. این ماه کمی دلخواهتان پیش نخواهد رفت. اما ماههای آینده خوب خواهد بود. پس هیچگاه ناامید نشوید.

فال امروز متولدین دی


سرسختی شما در این دوره اوضاع را بدتر خواهد کرد. افکار منفی، اجازه ی تصمیم گیری درست به شما را نمی دهد. طلاق در متولدین این ماه کمتر اتفاق می افتد. سعی کنید اوضاع و شرایط بد زندگی را تغییر دهید. از نظر مالی شرایط بهتری نسبت به دوره های قبل خواهید داشت. هر چند که شغل خود را از دست داده اید اما نباید نگران آینده باشید، شرایط اقتصادی بهتری در انتظار شما است. از نظر جسمی در شرایط خوبی به سر می برید و از بیماری اخیر اثری نیست.

فال امروز متولدین بهمن


آدم وقتی دلش پر از امیده، بهار خود را به خزون نمی‌دهد. پیش از پرداختن به هر برنامه تازه‌ای باید موقعیت خود را کاملا سنجید، شاید انجام کارهای نیمه تمام و تکمیل برنامه‌های بر زمین مانده بسیار مفیدتر از شروع یک کار تازه باشد. عادت نگاه کردن دایم به پشت سر، کشنده کارایی است. هم چنان که عادت زیاد نگریستن به آینده زیان‌آور است. به جای خیال‌پردازی باید واقع‌بین بود و از تمام امکانات و استعدادهای خود استفاده کنید تا موفق شوید، شانس با شماست. اگر در خواب ظرف غذاخوری دیده‌اید، یعنی که شانس به شما رو کرده و اگر ظرف شکسته‌ای را در خواب و رویا دیده‌اید یعنی احساس افسردگی می‌کنید. به زودی شاهد توفیقی چشمگیر خواهید بود

فال امروز متولدین اسفند


موضوع مطرح شده را باید به صورت رسمی انجام دهید و از حالت باری به هر جهت، آن را خارج کنید. روحیه شما یکی از وجوه مثبت در شما به شمار می رود و باید حداکثر استفاده از این روحیه بالا را ببرید. تمایل شما نسبت به یک موضوع مهم فقط نیمی از ماجراست و باید در طرف مقابل هم این تمایل را مشاهده کنید و بعد تصمیم لازم را اتخاذ نمایید. عدم موفقیت در مسائلی که امکان تکرار و یا جبران آنها وجود دارد، نباید ذهنتان را آزار بدهد بلکه باید از دلایل عدم موفقیت به عنوان عنصر راهنما برای جبران استفاده کنید.
advertising