فال این هفته پی ام سی از شنبه 8 دی 97 تا جمعه 14 دی 97

خواندنیطالع بینی

- 97/10/08
فال این هفته پی ام سی از شنبه 8 دی 97 تا جمعه 14 دی 97

فال هفتگی PMC متولدین فروردین


اتفاقی باعث شده تمام برنامه های قدیم را تغییر بدهید و تصمیمات جدیدی بگیرید. بهتر است سرعت کارها را بالا ببرید و دست دست نکنید. منتظر شنیدن خبری هستید، این خبر هرچه باشد نباید شما را از تصمیم تان برگرداند.برای انجام یک خرید دست نگه دارید. بدون برنامه ریزی به جایی خواهید رفت و اتفاقاتی برایتان خواهد افتاد که خوشحالتان می کند

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت


برای گرفتن هر تصمیمی بهتر است از احساسات طرف مقابلتان مطمئن باشید. هوشیار باشید و بی گدار به آب نزنید. حواستان به هر حرفی که میزنید باشد. مسئول اتفاقی که بعدا می افتد فقط شما هستید نه کس دیگری. شما هنوز نتیجه قطعی کاری را که اخیرا انجام داده اید بدست نیاورده اید. کمی صبر کنید تا از نتیجه با خبر شوید

فال هفتگی PMC متولدین خرداد


شما ممکن است امروز خستگی و ملال خاصی را تجربه کنید و دشوار است که این انرژی منفی را از خود دور کنید. ممکن است تصمیم داشته باشید که مسائل شخصی خود را با شخص دیگری در میان بگذارید با این حال هر چه بیشتر صحبت کنید باز هم نمی‌توانید به یاد بیاورید که منبع این مشکل روحی تان از کجا بوده است. هر چه سخت تر تلاش کنید تا احساسات مدفون شده خود را احیا کنید آنها بیشتر از شما فرار می‌کنند. فقط آرام باشید و سعی نکنید تا چیزی را تغییر دهید. موفقیت شما ممکن است همین حوالی کمین کرده باشد

فال هفتگی PMC متولدین تیر


گاهی احساساتی می شوید و حرف هایی می زنید که نتایج جالبی برایتان ندارد. این هفته در جلسه ای قبل از گفتن هر حرفی بهتر است ان را سبک و سنگین کنید. احساسی تازه در مورد مراودات عاطفی خود تجربه خواهید کرد و این به شما کمک می کند تا تغییراتی را در رفتارتان ایجاد کنید. در جریان یک بحث به نفع تان است که شما کوتاه بیایید

فال هفتگی PMC متولدین مرداد


نبود شخصی در اطرافتان افسرده و پریشانتان کرده، بهتر است هرچه سریعتر خودتان را دوباره پیدا کنید، زندگی برای هیچ کس صبر نمی کند. ادامه این جریان به نفع شما تمام نمی شود تا همین جا هم بیش از حد باخته اید.انرژی خود را به کارهایی معطوف کنید که حقیقاتا شادتان می کند. برای فردی در اطرفتان شما تصمیم نگیرید

فال هفتگی PMC متولدین شهریور


احساسات دیگران را دست کم نگیرید و با آن بازی نکنید. برای گرفتن مدرکی بهتر است بیشتر تلاش کنید و وقت تلف نکنید. برای رهایی از یک مخمصه به کمک دوستی احتیاج پیدا خواهید کرد.
خودتان را وادار به انجام کاری که دوست ندارید نکنید. ساده نباشید و هر کس هر چه می گوید باور نکنید. گاهی مردم از کاه کوه می سازند.

فال هفتگی PMC متولدین مهر


ممکن است شما در مسیری موفق شوید؛ این مسیر می‌تواند درهم شکستن یک فوریت برای آغاز کردن کار جدیدی در خانه باشد یا اینکه نخستین قدم را برای بیان احساسات تان با یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده تان برمی‌دارید. اما شما همچنین تصمیم دارید که از مسئولیت طولانی مدتی که دارید پریشان و آشفته نشوید. با این وجود، این تغییر ناگهانی می‌تواند اضطرابی بر شما وارد کند اما باید تلاش کنید که اهداف آینده تان را با تمایلاتی که بدست آوردن رضایت زودگذر دارید متعادل و هماهنگ کنید.

فال هفتگی PMC متولدین آبان


خودتان را از شر فکر کردن در مورد گذشته نجات دهید تا بالاخره بتوانید نفسی بکشید. زخمی که از گذشته به دلتان مانده همچنان آزارتان می دهد. تا با خودتان کنار نیایید، این زخم همچنان با شماست. درد را با خودتان نکشید. خودتان را ببخشید و بگذرید. شخصی با نیت خوب قدم به زندگیتان خواهد گذاشت. برای انجام یک کار خیر پیش قدم می شوید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر


شما عاشق این هستید که یک روز کامل را با بی خیالی و خوشگذرانی بگذرانید! اما همه چیز آنطوری که شما انتظار دارید پیش نمی‌رود! زیاده خواهی که باعث شکست و ناامیدی تان می‌شود کار خیلی راحتی است. ایده‌ها و آرزوهای جاه طلبانه به دلیل مغایرت داشتن با حقیقت تلخ و واقعی قابل مدیریت کردن نیستند. پس بهتر است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب سد راهتان شده و در نیمه راه متوفقان کنند، خودتان دست از جاه طلبی بردارید.

فال هفتگی PMC متولدین دی


خبر خوشی به شما خواهد رسید. برای چیزی که از دست رفته بیش از این غصه نخورید. کاری از دست شما بر نمی آید. به شخصی در اطرافتان بدون چشم داشت کمک خواهید کرد. اتفاقی باعث می شود از ته دل بخندید. به زودی برای انجام کاری نیاز به دریافت مجوز پیدا خواهید کرد. بهتر است هر چه سریعتر شروع به پر کردن فرم هایتان بکنید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن


احتیاط کنید با بلندپروازی هایتان به دیگران آسیبی نرسد. برای یک تصمیم گیری بهتر است این تصمیم را تنهایی نگیرید. نظر دیگران را هم بپرسید تا بعدا مجبور به دروغگویی نباشید. در رابطه تان احتیاط کنید تا از خطوط قرمز طرف مقابلتان رد نشوید. برای انجام یک کار حقوقی یا یک امضا مجبور می شوید به جایی مراجعه کنید.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند


پیام آور خبری خوش خواهید بود و باری از روی دوشتان برداشته خواهد شد. به جشن یا مهمانی بزرگی دعوت خواهید شد. حتما بروید. خاطرات خوب گذشته برایتان تداعی خواهد شد. باید بسته یا هدیه ای را برای شخصی بفرستید. انجام کار را به تعویق نیندازید. شیوه ارتباط شما با دیگران در حال حاضر اهمیت زیادی دارد.
advertising