آموزش شمع های اکلیلی برای هفت سین

خواندنیهنرهای دستی

- 97/12/21
آموزش شمع های اکلیلی برای هفت سینتزیین شمع با اکلیل یکی از روش های آسان و ارزان قیمت است که با استفاده از آن می توان شمع های ساده و معمولی را تبدیل به شمع های تزیینی و زیبا نمود.
آموزش شمع های اکلیلی برای هفت سین

تزیین شمع با اکلیل های رنگی و براق


مطمئنا همه ما تعدادی شمع ساده در منزل داریم که بدون استفاده مانده است، در اینگونه مواقع می توان با استفاده از خلاقیت و ابتکار به تزیین شمع جدید پرداخت و آنها را تبدیل به شمع های تزیینی زیبایی نمود که می توانند زینت بخش منزل باشند. یکی از این روش ها که با سادگی نیز انجام می گیرد تزیین شمع با اکلیل است که به دلیل زیبایی و جذابیت، طرفداران زیادی نیز دارد. همچنین تزیین منزل با شمع های اکلیلی می تواند ایده قابل توجهی برای کسانی باشد که به تزیینات درخشان و جذاب علاقه مند هستند.

برای تزیین روی شمع با اکلیل سطح شمع را به چسب چوب آغشته نمایید و سپس با استفاده از اکلیل با رنگ دلخواه تان، آن را پوشش دهید. توجه داشته باشید که بهتر است تا زمانی که چسب کاملا خشک نشده، از دست زدن به شمع خودداری نمایید تا اکلیل ها از سطح آن جدا نشوند.

در صورتی که به دنبال ایجاد طرح های متنوع بر روی شمع های تزیینی خود هستید، می توانید از چسب نواری استفاده نموده و قسمت هایی از شمع را که نمی خواهید اکلیلی شود، با چسب بپوشانید و سپس اقدام به زدن چسب چوب نموده و بقیه قسمت ها را اکلیلی نمایید و بعد از خشک شدن کامل، نوار چسب ها را جدا نمایید. این روش اغلب برای تزیین شمع هایی با ابعاد بزرگتر انجام می گیرد و زیبایی و جلوه خاصی به آنها می بخشد.
advertising