رمان عاشقانه ماه عسل در پاریس نوشته جوجو مویز

خواندنیکتاب و رمان

- 97/11/22
رمان عاشقانه ماه عسل در پاریس نوشته جوجو مویز

نویسنده رمان عاشقانه ماه عسل در پاریس


رمان ماه عسل در پاریس اثری از نویسندگان مشهور در زمینه رمان های عاشقانه به نام جوجو مویز می باشد که محبوبیت خاصی در بین خوانندگان کتاب ایرانی پیدا کرده مخصوصا با کتاب های، من پیش از تو ، پس از تو ، دختری که رهایش کردی ، میوه خارجی و رمان ماه عسل در پاریس .
یکی از اهداف جوجو مویز از انتشار آثارش این بوده که همیشه دید عشاق را به زندگی واقعی وسیع تر کند و عشق واقعی را به آنها نشان دهد و مورد انتهایی اینکه آنها را در تصمیمات مهم زندگی یاری می دهد.
جوجو مویز که تاکنون توانسته و جایزه جهانی در سبک رمان های عاشقانه دریافت کند قدرت بالایی در به تصویر کشیدن احساسات عاطفی در رمان های خود دارد که می توان در تمامی نوشته های او این قدرت را دید.

مترجم و انتشارات رمان ماه عسل در پاریس


از جمله مترجمان و انتشاراتی که این رمان زیبا را منتشر کرده اند می توان به ترجمه آناهیتا شجاعی از انتشارات کوله پشتی اشاره کرد.

خلاصه و درونمایه رمان ماه عسل در پاریس


رمان «ماه عسل در پاریس»‌ همچون دیگر رمان این نویسنده - دختری که رهایش کردی- یک روایت موازی از دو زمان متفاوت است. در این داستان،‌ ماجرای عاشقانه دو زوج در سال های متفاوت روایت می‌شود که هر دو زوج برای گذراندن ماه عسل،‌ شهر پاریس را انتخاب کرده‌اند. اما در این سفر با ماجراهای مختلفی آشنا می‌شوند.
ماجراهایی که باعث می شود، در حین گذراندن ماه عسلشان در شهر زیبای پاریس به این نتیجه ی دردناک برسند که ازدواجشان امری اشتباه بوده است.
چیزی که نویسنده ی این کتاب قصد داشته در لابه لای داستان عاشقانه ی خود عنوان سازد، ماهیت عشق و ازدواج به گونه ایست که نشان می دهد عشق به تنهایی برای ازدواج کافی نیست، اما برای یک زندگی پیش رفته، عشق می تواند دلیل قانع کننده ای برای ادامه دادن باشد.


گزیده ای از رمان ماه عسل در پاریس


باران در خیابان ناگهان قطع شده بود.
مردی دستش را از در ورودی بیرون برد و چیزی به دوستش گفت که هردو را به خنده انداخت.
صدای لوری از زمزمه هم ضعیف تر بود.
صدای لوری از زمزمه هم ضعیف‌تر بود. گفت: «اگه بخوام رک بگم، بزرگ‌ترین تهدید ازدواج شما شوهرتون نیست. حرف‌های آدمیه که نمی‌دونم چطور خطابش کنم، همون مشاوری که شما رو به اینجا کشونده؛ شما و همسرتون رو به اینجا کشونده؛ اون یه تهدیده.»
advertising