آلبوم شنیدیدار اثر کورش بهراد رونمایی می‌ شود

مجلهموزیک

- 98/01/30
آلبوم شنیدیدار اثر کورش بهراد رونمایی می‌ شودآلبوم «شنیدیدار» اثر «کورش بهراد» یکشنبه اول اردیبهشت‌ماه در کافه گالری مارکوف رونمایی می‌شود.

این اثر در چهار بخش رنگ باد، رنگ آتش، رنگ خاک و رنگ آب تنظیم شده است و هرکدام از این رنگ‌ها چندین قطعه را در خود جای داده است. رنگ باد شامل قطعات وداع، سفر ساکن، آپولوژی، بزم سکوت، غرب غمزده و شوکران مجموعاً در زمان 18:31 ارائه‌شده است و رنگ آتش و خاک و آب نیز شامل مجموعه‌ای از قطعات به ترتیب 12:09 ، 12:44 و 10:48 زمان را به خود اختصاص داده‌اند و از سازهایی چون کلارینت، پیانو، ویولن و ویولن‌سل به همراه سینتی سایزر و سازهای الکترونیک در ساخت آن بهره‌ گرفته‌شده است.

رونمایی این آلبوم با حضور اساتید و کارشناسان در کافه گالری مارکوف رأس ساعت 19 روز اول اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بهراد، آهنگساز این آلبوم، تجربیات گوناگونی در حوزه دراماتیک در سال‌های پیشین داشته است که شنیدیدار حاصل این تجربیات اوست. ازاین‌رو به دلیل تنوع فضای آثار نمایشی، موسیقی هر یک نیز اتمسفری متفاوت و خاص آن نمایش دارند و نهایتاً اثر شنیدیدار ماحصل تمرکز و تأمل در طیفی از انواع موسیقی است و به همین دلیل جهت روشن ساختن همین تفاوت‌ها، در چهار بخش ارائه‌شده است.

مهرداد بهراد، طه هلیسایی، کورش بهراد، رضا جعفری، مانی بهراد، میلاد راستی، سعید مسیحیان و سپهر رجبی نوازندگان این آلبوم هستند
advertising