آلبوم گروه مانگ به فروشگاه‌ های آنلاین موسیقی رسید

مجلهموزیک

- 97/12/12
آلبوم گروه مانگ به فروشگاه‌ های آنلاین موسیقی رسیدآلبوم «اقلیم» از گروه «مانگ» که در فضای موسیقی تلفیقی و با کوک‌های ابداعی شکل گرفته، هم‌اکنون در تمامی فروشگاه‌های آنلاین موسیقی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

اعضای گروه چهار ساله «مانگ» که همگی سابقه طولانی در موسیقی دارند، سال گذشته اولین آلبوم‌شان با نام «مانگ» را در فضای موسیقی تلفیقی و بر اساس کوک‌های ابداعی و نامتعارف گیتار منتشر کردند و کنسرت آن را هم در میان استقبال مخاطبانشان روی صحنه بردند.

حالا این آلبوم از طریق فروشگاه‌های آنلاین موسیقی همچون آیتونز، اسپاتفیای، آمازون، یوتیوب، دیزِر و بسیاری دیگر، در دسترس قرار گرفته و علاقه مندان می‌توانند آن را به شیوه آنلاین تهیه کنند.

گروه «مانگ» با ایده‌های نیما سعیدی (گیتاریست) و همراهی امیرعلی طاهری (درامر) آغاز شده و با اضافه شدن حامد حمیدزاده (باسیست) حلقه اصلی «مانگ» شکل گرفته است. البته آنها سابقه حضور در گروه‌هایی مانند «بهنا»، «بی‌بند»، «میوت ایجنسی» و «جالبوت» را هم دارند. هدف «مانگ» دميدن روح شرقی و ايرانی اعضا در تجربه نوازندگی سازهای غربی است و در اين آلبوم سعی شده تا اشاراتی به موسيقی برخی نواحی مختلف ايران بشود.

آلبوم «مانگ» هفت قطعه اینسترومنتال با نام‌های لَگ، واهه، گیله، سه (3)، خراسان، هجوم و خیزش شرقی دارد که نوازندگانی مثل هومن نامداری (کلارینت و ساکسفون)، مرتضی عابدی (پرکاشن، داربوکا و دمام)، فرهاد اسدی که در یک قطعه تنبک نواخته و بابک مهیابی (پیانو) در این آلبوم ساز نواخته‌اند. همچنین رامین مظاهری، آرمان موسوی و کسرا ابراهیمی به عنوان صدابردار و رامین پیر، میکس و مستر آلبوم را انجام داده است.
advertising