اولین جشنواره سنتور نوازی استاد فرامرز پایور سوم اسفند ماه در اهواز برگزار می شود

مجلهموزیک

- 97/12/03
اولین جشنواره سنتور نوازی استاد فرامرز پایور سوم اسفند ماه در اهواز برگزار می شوداولین جشنواره سنتورنوازی استاد «فرامرز پایور» -نوازنده‌ی فقید موسیقی ایرانی- روز جمعه سوم اسفند ماه به داوری «پویاسرایی» و تعدادی دیگر از هنرمندان در شهر اهواز برگزار می‌شود.«پویا سرایی» از جمله هنرمندان فعال عرصه موسیقی است که طی ماه‌های گذشته فعالیت‌های متعددی را در عرصه موسیقی انجام داده است که از آن جمله می‌توان به تولید و انتشار آلبوم «آن – Moment» توسط کمپانی «ایسترن-وسترن ریکوردز» به‌صورت جهانی اشاره کرد. آلبوم «آن» متشکل از آثار بداهه‌نوازی و قطعات متعددی است که به هنرمندی پویا سرایی تدوین و نواخته شده و روی عموم پلتفرم‌های استاندارد انتشار موسیقی قرار گرفته است.

این جشنواره به همت انجمن موسیقی و با حمایت اداره آب و برق خوزستان و کارگاه سنتورسازی حمیدموسوی به مدت یک روز در سه گروه سنی در تالار آمفی تئاتر سازمان آب و برق به شکل سراسری آغاز به کار خواهد کرد.

در این جشنواره محمود مشهودی دبیر اجرایی، اشکان کوثری از مدرسان و سنتورنوازان بنام اهواز دبیرهنری و سجاد کوراوند دبیر اجرایی جشنواره و پویا سرایی به عنوان اعضای هیات داوران حضور دارند. این در حالی است که در اختتامیه جشنواره سنتورنوازان، لوح تقدیر و هدایایی به نفرات برگزیده در هر گروه سنی تعلق خواهد گرفت.

«پویا سرایی» از جمله هنرمندان فعال عرصه موسیقی است که طی ماه‌های گذشته فعالیت‌های متعددی را در عرصه موسیقی انجام داده است که از آن جمله می‌توان به تولید و انتشار آلبوم «آن – Moment» توسط کمپانی «ایسترن-وسترن ریکوردز» به‌صورت جهانی اشاره کرد. آلبوم «آن» متشکل از آثار بداهه‌نوازی و قطعات متعددی است که به هنرمندی پویا سرایی تدوین و نواخته شده و روی عموم پلتفرم‌های استاندارد انتشار موسیقی قرار گرفته است.

کمپانی «ایسترن-وسترن ریکوردز» عضو رسمی اتحادیه تولید و نشر موسیقی است که تا کنون آثار شاخصی از هنرمندان خارجی و به تازگی اثر «غمنومه فریدون» اثر استاد حسین علیزاده را در سراسر جهان منتشر کرده است و به گفته دست‌اندرکاران تولید آلبوم، این نخستین بار است که یک اثر با محتوای سنتورنوازی با رعایت استانداردهای تولیدِ موسیقی، توسط یک کمپانی در خارج از ایران به‌صورت آنلاین و جهانی انتشار پیدا می‌کند
advertising