حمید عسکری به خاطر تک خوانی یک زن در کنسرتش ممنوع الکار شد

مجلهموزیک

- 97/11/13
حمید عسکری به خاطر تک خوانی یک زن در کنسرتش ممنوع الکار شدبه تازگی خبری در فضای مجازی منتشر شده و عنوان شده که حمید عسکری خواننده معروف پاپ ممنوع الفعالیت شده است. اما دلیل این ممنوع الکاری چیست.

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعلام کرده که حمید عسکری درکنسرت خود تخلفاتی داشته و به همین دلیل تا زمان رسیدگی به تخلفاتش او اجازه اجرای کنسرت ندارد.
ماجرا از این قرار است که حمید عسگری به تازگی کنسرتی در برج میلاد برگزار کرده که در این کنسرت اتفاق تازه ای رخ داد و حواشی زیادی ایجاد شد و موضوع جنجالی شد. او در این کنسرت، لحظاتی از اهنگ «کجای دنیامی » را با گیتاریست زن گروهش نگین پارسا همخوانی کرد و در ادامه، این ترانه در لحظاتی کوتاه به‌صورت تک‌ خوانی توسط نگین پارسا ادامه یافت. البته زمانی که نگین پارسا شروع به خواندن کرد میکروفون او قطع شد اما حمید عسکری به طرف او رفت و میکروفون خود را به نگین پارسا داد که اجرای خود را ادامه دهد.
همین موضوع موجب واکنش دفتر موسیقی وزارت ارشاد شد و باعث شد که وی ممنوع الکار شود.

پس از تک‌ خوانی و خوانندگی این خواننده زن در آخرین کنسرت در برج میلاد ، دفتر موسیقی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد این خواننده پاپ تا اطلاع ثانوی اجازه اجرای کنسرت نخواهد داشت.
در اطلاعیه دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این گونه آمده است: «با توجه به تخلفات گروه حمید عسگری از ضوابط مجوز در اجرای اخیر، اعلام می‌ شود شورای رسیدگی به اجرای صحنه‌ ای، موضوع را بررسی کرده و تا زمان بررسی و تصمیم‌ گیری، فعالیت گروه و موسسه برگزارکننده به حالت تعلیق درمی‌ آید.»
حمید عسکری به خاطر تک خوانی یک زن در کنسرتش ممنوع الکار شد

عکس نگین پارسا خواننده زن کنسرت حمید عسکری


نگین پارسا که به تک خوانی در کنسرت حمید عسگری پرداخته نوازنده، خواننده و آهنگساز تهرانی است. وی متولد 5 دی سال 1369 در شهر تهران است و با خواننده های معروفی از جمله مهدی یغمایی و رضا صادقی همکاری داشته است.
advertising