مدیران جدید صدا و سیما

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/05
مدیران جدید صدا و سیماصدا و سیما برای جایگزینی بازنشسته‌ها، تمام توان مدیریتی و اجرایی خود را فراخوانده است و مأموریت مدیران صداوسیما که در سایر دستگاه‌ها مشغول هستند، تمدید نشده است.

کاوه معین‌فر از هفدهم شهریور 1392 که حجت الله ایوبی، رئیس وقت سازمان سینمایی، سید محمد مهدی طباطبایی نژاد را به مدیرعاملی « مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی » منصوب کرد، بیش از پنج سال می‌گذرد.

حال پس از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، صداوسیما برای جایگزینی بازنشسته‌ها، تمام توان مدیریتی و اجرایی خود را فراخوانده است و مأموریت مدیران صداوسیما که در سایر دستگاه‌ها مشغول هستند، تمدید نشده است ؛ رویکردی که بر عملکرد و ترکیب مدیریتی سایر دستگاه‌ها از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأثیر می‌گذارد.

مرتضی رزاق کریمی از تهیه کنندگان مطرح سینمای مستند که هم اکنون قائم مقام مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و به نوعی باید گفت او و طباطبایی نژاد یک تیم دو نفره در مدیریت 5 سال اخیر بر مرکز بوده‌اند.

حامد شکیبا نیا از اعضای انجمن تهیه‌کنندگان و مستندساز، از اعضای اتاق فکر شبکه مستند است و عضو هیات داوران جشنواره‌های مختلفی در حوزه مستند بوده است، و البته او هم با تیم فعلی همراه بوده و سال گذشته پس از قریب دو سال حضور در شورای مستند مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با این شورا خداحافظی کرد.

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (کوته‌ نوشت انگلیسی: IRIB) سازمانی رسانه‌ای است که تنها متولی قانونی پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در جمهوری اسلامی ایران است.
advertising