مصطفی کیایی سریال هم‌ گناه را با حضور پرویز پرستویی و مهتاب کرامتی می سازد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/05/22
مصطفی کیایی سریال هم‌ گناه را با حضور پرویز پرستویی و مهتاب کرامتی می سازدبنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، مصطفی کیایی قصد ساخت یک سریال پربازیگر را دارد. این کارگردان قصد دارد سریال «هم گناه» را برای شبکه نمایش خانگی تولید کند.

ژانر سریال هم گناه


«هم‌گناه» مضمونی اجتماعی خواهد داشت.

بازیگران سریال هم گناه


این سریال نمایش خانگی با حضور بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی، حبیب رضایی، هنگامه قاضیانی، رویا تیموریان و مسعود رایگان ساخته خواهد شد.

پرویز پرستویی، بازیگر سریال «هم‌گناه» بازیگری را از سال ۱۳۶۲ با فیلم سینمایی «دیار عاشقان» آغاز کرد. وی تاکنون در فیلم‌هایی مانند «لیلی با من است»، «مارمولک»، «آژانس شیشه‌ای»، «مرد عوضی»، «عشق شیشه‌ای» و «بادیگارد» بازی کرده است.

مهتاب کرامتی اولین فیلم خود را در سال ۱۳۷۷ با نام «مردی از جنس بلور» بازی کرد. وی پس از آن در فیلم‌هایی مانند «هشت‌‌پا»، «حس پنهان»، «بیست»، «آلزایمر» و «ارغوان» نقش‌آفرینی کرده است.

تهیه کننده، کارگردان و نویسنده سریال هم گناه


تهیه کنندگی و کارگردانی «هم گناه» برعهده مصطفی کیایی
نگارش بر عهده محسن کیایی و علی کوچکی است.

«هم‌گناه» اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی خواهد بود. وی فیلم‌سازی را از سال ۱۳۸۸ با فیلم سینمایی «بعد از ظهر سگی سگی» آغاز کرد. کیایی تاکنون فیلم‌هایی مانند «بارکد»، «چهارراه استانبول»، «خط ویژه»، «ضد گلوله» و «عصر یخبندان» را ساخته است. وی همچنین سابقه نگارش سریال‌های «خروس»، «راه در رو» و «نقطه سر خط» را دارد.

advertising