زمان اکران فیلم سینمایی آشفته گی به کارگردانی فریدون جیرانی مشخص شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/05/16
زمان اکران فیلم سینمایی آشفته گی به کارگردانی فریدون جیرانی مشخص شدفیلم آشفته گی، ساخته فریدون جیرانی برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، اخیرا قرارداد اکران این فیلم در شورای صنفی به ثبت رسیده است. این فیلم ایرانی پس از پایان اکران فیلم «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده اکران خواهد شد. سرگروه این فیلم سینمایی «زندگی» خواهد بود. فریدون جیرانی در نشست مطبوعاتی فیلم در زمان جشنواره ادعا کرد با «آشفته گی» سعی کرده به سینمای نوآر فرانسه روی بیاورد.

بازیگران فیلم سینمایی آشفته گی


فیلم سینمایی «آشفته گی» با بازی بهرام رادان، مهناز افشار، مهران احمدی، نسیم ادبی و نازنین صلح جو ساخته شده است.

بهرام رادان، بازیگر فیلم سینمایی «آشفته گی» بازی در سینما را از سال ۱۳۹۷ با فیلم «شور زندگی» آغاز کرد. این بازیگر تاکنون در فیلم‌هایی مانند «سنتوری»، «ساقی»، «آتش بس ۲»، «حکم»، «بارکد» و «چهارراه استانبول» و اخیرا در فیلم سینمایی «ایده اصلی» ایفای نقش کرده است.

مهناز افشار، دیگر بازیگر فیلم سینمایی «آشفته گی» در فیلم‌هایی مانند «آتش بس»، «تسویه حساب» و اخیرا «قسم» بازی کرده است.

کارگردان فیلم سینمایی آشفته گی


فریدون جیرانی منتقد، روزنامه‌نگار و کارگردان ایرانی است. وی اولین فیلم سینمایی خود را در سال ۱۳۶۶ با نام «صعود» جلوی دوربین برد.
جیرانی تاکنون فیلم‌هایی مانند «قرمز»، «آب و آتش»، «شام آخر»، «صورتی»، «سالاد فصل» و «خفه گی» و اخیرا هم سریال «نهنگ آبی» را برای شبکه نمایش خانگی ساخته است.
advertising