حضور بازیگران معروف کشور در اکران خصوصی فیلم قصرشیرین

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/04/30
حضور بازیگران معروف کشور در اکران خصوصی فیلم قصرشیریناکران خصوصی فیلم سینمایی «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی با حضور چهره‌های مطرح سینمایی در شنبه شب گذشته در تاریخ 29 تیر ماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.
حامد بهداد، ماهور الوند ، یکتا ناصر، منوچهر هادی، محمدرضا شریفی نیا، آزیتا حاجیان و ... از بازیگرنی بودند که در این مراسم حضور داشتند.
فیلم سینمایی «قصر شیرین» تازه‌ترین ساخته رضا میرکریمی است که قرار است به زودی روی پرده سینماهای کشور برود و اکران شود. این فیلم سینمایی به تازگی توانست جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بازیگر مرد جشنواره بین المللی فیلم شانگهای را کسب کند.
حضور بازیگران معروف کشور در اکران خصوصی فیلم قصرشیرین

مریلا زارعی در اکران خصوصی قصرشیرین



یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی در اکران فیلم قصرشیرین



شیلا خدادا در مراسم اکران قصرشیرین



بازیگران در اکران خصوصی قصرشیرین



داستان فیلم سینمایی قصرشیرین


مردی راننده ماشین سنگین بوده است، وی در جریان یک تصادف فریدی را به قتل می رساند. به همین خاطر فرار می کند. اما توسط همسرش به پلیس معرفی می شود و به زندان می رود. وی پس از آزادی ازدواج دوم داشته، حالا اما سه سال پس از ترک همسر اول و به دلیل به کما رفتن او، برگشته است تا اعضای بدنش را بدون اجازه خانواده بفروشد.

بازیگران فیلم سینمایی قصرشیرین


حامد بهداد، ژیلا شاهی، یونا تدین، نیوشا علیپور، محمدعلی عسگری، بابک لطفی ، آزاده نوبهار، اکبر آیینر بازیگزان این فیلم سینمایی هستند.
advertising